Conceptul “Fresh Forward Décor” de la Subway, în Cluj-Napoca și Iași
Reading Time: 2 minuteSubway România deschide alte două restaurante sub conceptul “Fresh Forward Décor”, în Cluj Napoca și Iași. Veștile bune în ceea ce privește lanțul de restaurante cu servire rapidă nu se opresc, compania a reușit o creștere a vânzărilor, în medie, cu 19% și a profitului brut cu 28%.
În prezent, există patru restaurante Subway care poartă amprenta conceptului “Fresh Forward Décor”, după deschiderea noului restaurant în Iași, precum și după reamenajarea conceptului restaurantului din Cluj. Conceptul “Fresh Forward Décor” adoptă un nou design caracterizat de culori noi și luminozitate, într-un spațiu complet digitalizat.
“Mizăm pe conceptul revoluționar «Fresh Forward Décor» și pe implementarea acestuia în întreaga noastră rețea. De asemenea, oferim clienților noștri încă două locații îndrăznețe, complet digitalizate, în care aceștia să se bucure de experiențe culinare deosebite”, a declarat Andrei Trifan, Business Development Agent pentru zonele din afara București-Ilfov, Subway.
La finalul lunii septembrie, Subway a deschis un nou restaurant “Fresh Forward Décor”, în Iași, pe Bulevardul Independenței nr. 4-5. Este cel de-al doilea restaurant pe care Subway îl deschide în oraș iar la locație se va organiza un eveniment special, programat pentru data de 18 octombrie 2019. Oaspeții vor beneficia de o ofertă specială a restaurantului: la achiziția oricărui SUB de 15 cm. din meniu, vor primi gratuit un al doilea SUB, la alegere.
Pe data de 12 octombrie 2019, Subway România a inaugurat un nou restaurant și în Cluj-Napoca, situat pe Strada Alexandru Vaida-Voevod nr. 53B, în incinta Iulius Mall. Acesta a fost primul restaurant Subway deschis în afara Bucureștiului și al doilea restaurant francizat după cel din Victoriei, București.
Subway a lansat oferta de toamnă care cuprinde o varietate de produse: mai multe tipuri de pâine, gustări sau diverse opțiuni pentru consumatorii vegetarieni. Totodată, Subway a dedicat un spațiu aromelor, “Flavor Station”, în care oaspeții își pot personaliza SUB-urile, wrap-urile și salatele cu 12 sosuri și condimente.
Foto: © Alexandr Blinov | Dreamstime.com
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz