Concept store Mathilde de 70.000 de euro în București
Reading Time: 2 minuteBrandul de vestimentație feminină Mathilde a inaugurat un nou concept store în București, pe Calea Dorobanți, în urma unei investiții de 70.000 de euro (amenajare și stoc de marfă), acesta fiind al zecelea magazin la nivel național al brandului. Noul showroom Mathilde are o suprafață de 80 metri pătrați.
„Pentru a fi la înălțime, trebuie să venim în fiecare an cu ceva nou, iar acest lucru presupune și deschiderea de noi magazine. Vrem să oferim clientelor haine cu o atitudine puternică, prin care să le amplificăm încrederea în propriile forțe”, a declarat Mathilde Gheșea, creatoarea brandului.
Mathilde a ajuns la 80 de angajați, are o rețea de distribuție extinsă prin parteneriate locale și vânzări care sunt estimate să atingă 1,4 milioane de euro la final de 2017, în ușoară creștere față de 2016. În ceea ce privește planurile de viitor, Mathilde își dorește să aibă magazine deschise în fiecare oraș din țară, dar și în străinătate. „Orașul meu de suflet e Paris, iar visul meu e să ajung și acolo”, a completat Mathilde Gheșea.
Până în 2020, compania estimează atingerea unui prag de vânzări de două milioane de euro. Pe lângă magazine, Mathilde vinde și online, unde vânzările s-au triplat din 2013 până astăzi, ajungând anul acesta să reprezinte 9% din totalul vânzărilor. Brandul și-a diversificat portofoliul de produse, oferind și modele unicat de pantofi, făcute pe comandă.
Brandul Mathilde a fost fondat în 2004, la Brașov, creațiile fiind disponibile în România în magazinele din Baia Mare, Brașov, București, Cluj-Napoca, Constanța, Iași, Timișoara, Deva, în rețeaua distribuitorilor din întreaga țară, dar și online.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz