Un nou concept de cumparaturi
Reading Time: 2 minuteUn nou concept de retail apare in Bucuresti, odata cu deschiderea Vulcan, primul value center, in 4 septembrie. Parcul comercial din sud-vestul capitalei va avea o suprafata construita de 25.750 mp, dintre care aproximativ 25.000 mp de spatii comerciale, si peste 1.200 de locuri de parcare. Cu aproximativ o saptamana inaintea deschiderii oficiale, lucrarile la Vulcan Value Centre sunt pe ultima suta de metri, iar chiriasii isi pregatesc spatiile pentru inaugurare. In acest moment proiectul dezvoltat de fondul de investitii sud-african New Europe Property Investments (NEPI) este 95% inchiriat.
Conceptul Value Center este adaptat la trendurile de consum ale romanilor si este folosit pentru prima data in Bucuresti, fiind implementat 100% doar in cadrul acestui proiect. Un Value Center se adreseaza unui public cu venituri medii, satisfacand nevoile acestuia de a gasi toate produsele de care are nevoie intr-o singura destinatie. Un astfel de parc comercial reuneste ofertele mai multor tipuri de magazine, cu produse variate si de calitate, la preturi accesibile. In plus, toate magazinele ancora ale proiectului au deschidere spre parcare pentru un acces extrem de facil.
„Sunt mandru ca New Europe Property Investments introduce prin acest proiect un nou concept de retail pe piata centrelor comerciale din Romania. Vulcan Value Centre va deservi partea de sud-vest a capitalei si a fost gandit astfel incat sa poata satisface toate nevoile locuitorilor din zona. Sunt convins ca acest concept de parc comercial va avea succes in Bucuresti si va pune bazele unui nou model de shopping, care aduce produse extrem de diverse, de calitate, la preturi atractive si foarte aproape de casa”, spune Tiberiu Smaranda, Director Executiv New Europe Property Investments.
Vulcan Value Centre este un parc de retail adaptat nevoilor si dorintelor locuitorilor din zona, prin pozitionare si mix de magazine, fiind destinatia de shopping perfecta pentru familie. In cadrul parcului vor deschide in total peste 50 de magazine, dintre care unitati mari de peste 800 mp cu deschidere direct spre parcare: H&M (imbracaminte), C&A (imbracaminte), HERVIS (articole sportive), NORIEL BEBE (articole pentru copii), ANIMAX (magazin de animale), LEMS (home&deco), JYSK (home&deco), DOMO (electronice si electrocasnice), TAKKO (imbracaminte), DEICHMANN (incaltaminte) si DM (drogherie).
Carrefour va deschide hypermarketul din cadrul parcului comercial pe o suprafata de 9.600 mp avand atasata o galerie comerciala de 2.500 mp care include magazine precum: Orange, Germanos, Vodafone, Sensiblu, Kitchen Shop, B&B Collection, Marionnaud, Flormar, Penti, dar si Metropolis Casino, restaurant Mesopotamia si diferite tipuri de servicii precum curatatorie ecologica, service GSM si coafor.
Parcul comercial va fi accesibil atat din Strada Sebastian, precum si din Calea Progresului.
Lucrarile la Vulcan Value Centre au inceput in februarie 2014. Odata cu deschiderea parcului comercial, fondul de investitii NEPI va ajunge la un portofoliu de aproximativ 330.000 mp suprafata inchiriabila in centre comerciale. In prezent, NEPI gestioneaza in Romania centre comerciale precum Ploiesti Shopping City, City Park Constanta, Promenada Mall Braila, Galati Shopping City, Retail Park Auchan Pitesti, Deva Shopping Centre, Severin Shopping Center, Brasov Strip Mall dar si cladirile de birouri Floreasca Business Park, The Lakeview Bucuresti si City Business Centre Timisoara. Pe 16 octombrie, NEPI va inaugura Shopping City Targu Jiu, primul centru comercial de tip mall din judetul Gorj.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz