Stiri

Conan PR a împlinit 13 ani de activitate

Reading Time: 2 minute

Agenția independentă de comunicare, Conan PR, împlinește 13 ani de activitate în luna aprilie a acestui an. Cu un portofoliu de clienți atât internaționali, cât și locali, din multiple industrii, de la Tech/IT sau HR, până la Retail sau FMCG, în 13 ani de activitate agenția a lucrat cu peste 100 de branduri și companii.

Retrospectiva anului 2022 și planuri pentru 2023


Conan PR a încheiat 2022 cu o cifră de afaceri de 934,800 de euro, cu 35% mai mult decât în 2021. Tot în 2022, agenția a adăugat în portofoliu noi clienți precum Kiwi.com, UiPath Foundation, crama Liliac sau Flip. De asemenea, compania și-a deschis anul trecut propriul departament de social media, pentru a oferi servicii adaptate erei digitale.

Printre brandurile pentru care Conan PR este partenerul de comunicare din ultimii ani se numără și Uber, Mindspace, Bridgestone, Lăptăria cu Caimac, Dino Parc Râșnov, Smartree, Galantom sau Bookster.

„Anul 2022 a venit și cu provocări. A fost primul an post-pandemie și atât noi, cât și clienții noștri, am încercat să ajutăm la recuperarea pierderilor din cei doi ani de Covid.
Ne-am concentrat pe echipă și pe înțelegerea nevoilor de comunicare actuale ale clienților. Am încercat să înțelegem cât mai bine ce ni s-a întâmplat în pandemie și ce putem face ca să spunem cu mâna pe inimă că am aplicat din lecțiile crizei. Apoi au venit proiecte, ne-am făcut planuri concrete, am participat la multe pitch-uri dar am avut și multe interviuri de angajare, mult business, cu presiune pe alocuri, dar și cu bucuria reîntoarcerii la birou. 2022 a însemnat și un drive mult mai accentuat spre digital PR”, spune Elena Bululete, Managing Partner Conan PR.

Cele mai importante servicii oferite în 2022 au fost media & influencer relations și social media, alături de strategiile de lansare pe piața din România pentru branduri precum Kiwi.com sau vinurile Tandem.
Pentru 2023, Conan PR își propune o creștere de 10%. Elena Bululete adaugă că „ținem ochii pe ChatGPT și pe provocările și oportunitățile pe care dezvoltarea AI le aduce pentru industria de PR. Continuăm să ne consolidăm serviciile oferite în zona de digital PR, cu un focus accentuat pe creșterea și dezvoltarea echipei”.

Evoluția businessului în 13 ani de activitate


Din 2010 și până în prezent, Conan PR a colaborat cu peste 100 de clienți naționali și internaționali și a obținut numeroase premii și trofee în cadrul competițiilor locale sau internaționale, precum Romanian PR Award, Webstock, European Excellence Awards sau Gala Societății Civile, confirmând încrederea clienților în calitatea serviciilor oferite.

În următorii 13 ani, Conan PR va continua să pună accent pe consolidarea relațiilor sănătoase și cu sens, atât în ceea ce-i privește pe clienți și parteneri, cât și în cadrul echipei.
„Visul nostru este să facem din Conan PR un loc în care oamenii își pot dezvolta propriile lor proiecte, ambiții, cariere, să creștem agenția ca pe o infrastructură care le oferă colegilor resursele să își urmeze fiecare propriul destin”, spune Elena Bululete.


Conan PR este o agenție independentă de comunicare fondată în 2010. Suntem o echipă de profesioniști care construiesc relații benefice între branduri și stakeholderii lor. Și facem asta printr-o serie de servicii bazate pe date, creativitate și rezultate măsurabile: comunicare și PR, dezvoltare de conținut, social media management, evenimente și project management pentru campanii integrate. Mai multe despre noi pe conanpr.ro.

Cristi Dorombach

Recent Posts

Art Safari arată cum au sărbătorit românii Crăciunul, de-a lungul generațiilor

Din 28 noiembrie, se deschide la Art Safari expoziția „Cele mai frumoase tradiții”, curator Cristian Vechiu, ce explorează bogăția obiceiurilor…

42 de minute ago

Paul Radu Grigoriu: Cine îi face înțeleși pe europarlamentari

Pentru a se înțelege unii cu alții, europarlamentarii au nevoie de interpreți chiar și în ”casa lor”, fie că este…

3 ore ago

Mitsuharu Tsumura: Măiestrie japoneză, savoare peruviană 

Cum a reușit Mitsuharu Tsumura să facă din Maido unul dintre cele mai bune cinci restaurante din lume cu propriul…

11 ore ago

Emisiile asociate AI ar putea crește de peste 10 ori până în 2030

Doar una din șase (16%) dintre cele mai mari companii din lume este, în prezent, pe drumul corect pentru a…

18 ore ago

Guvernul a semnat acordul pentru achiziția a 32 de aeronave Lockheed Martin F-35

Guvernul României a confirmat intenția sa de a achiziționa 32 de aeronave Lockheed Martin F-35 Lightning II de generația a…

20 de ore ago

Gala The Culture of Luxury, organizată de revista Haute Culture sub forma unui bal mascat ca în Micul Paris de odinioară

Evenimentul emblematic al revistei Haute Culture, Gala The Culture of Luxury, în cadrul căreia sunt celebrate personalități și proiecte remarcabile,…

20 de ore ago