MarComm Marketing Publicitate Stiri

Comunicarea de brand continuă și în pandemie

15 mai 2020 < 1 min

Comunicarea de brand continuă și în pandemie

Reading Time: < 1 minut

Saatchi&Saatchi + The Geeks au continuat seria ”Eduard, fermier urban”, cu trei episoade de pandemie. Producția s-a desfășurat integral pe ZOOM, a fost realizată cu ajutorul echipei Saga Film. Cele trei episoade speciale din mini-seria ”Eduard, izolat urban” pot fi vizionate aici.

”Edenia ne-a provocat și de data asta să facem ceva ALTFEL, dar la fel de uman, util și bine primit ca mini-serialul de anul trecut. Așa că am dus povestea lui Eduard mai departe în trei episoade speciale în care aflăm cum să ne fie mai bine în izolare. Sunt informații serioase acolo, doar că într-o notă comică, pentru a ajunge mai ușor la toată lumea.” – Teodora Ionică, Senior Copywriter Saatchi&Saatchi + The Geeks

”Noile episoade cu Eduard, fost fermier urban, actual izolat urban, au fost pline de premiere: n-am mai făcut niciodată PPM sau fitting pe Zoom, dărămite o filmare cap-coadă. Până și editul tot pe Zoom l-am făcut. N-am avut catering sau props-uri care să-ți ia ochii, dar m-am distrat pe cinste la fiecare dublă.” – Andreea Moise, Senior Art-Director Saatchi&Saatchi + The Geeks

”L-am reactivat pe Eduard, de acum ex-fermier urban, care, în noul său rol de izolat urban, ne arată cum să ne adaptăm și să avem grijă de noi și de cei dragi.” – Oana Stîncel, Marketing Director, Macromex.

Echipa Saatchi&Saatchi + The Geeks: Bogdan Costin – Creative Director; Teodora Ionică – Senior Copywriter; Andreea Moise – Senior Art-director; Mădălina Stoica – Senior Account Manager; Simona Zglimbea – Account Manager; Ioana Brebu – Account Director

Echipa Edenia: Oana Stîncel – Marketing Director; Camelia Manoil – Senior Brand Manager; Ana Ocnaru – Communication & Digital Manager; Georgiana Modoran – Junior Brand Manager. 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: