Complexul Turistic Măgura: Relaxare și business aproape de natură
Reading Time: 5 minuteGândit ca un loc de popas în mijlocul naturii, pe DN10, drumul care unește Buzăul cu Brașovul, Complexul Turistic Măgura a adoptat un stil arhitectonic ce se încadrează perfect în peisaj. Designul modern și dotările de ultima generație atrag atât turiști, cât și evenimente corporate.
Dacă la începuturile sale, în 2003, afacerea însemna o terasă, rapid au fost deschise un restaurant și câteva căsuțe din necesitatea de a acoperi și zona de cazare. Ulterior au luat naștere hotelul, centrul spa și sala de evenimente.
Azi, Complexul Turistic Măgura asigură cazare în 50 de spații, inclusiv camere matrimoniale, executive și apartamente. O sală dotată cu echipamente moderne oferă spațiul perfect pentru conferințe și alte evenimente, iar restaurantul Clasic, cu o capacitate de 150 de locuri, completează oferta complexului. Restaurantul Moss, cu pergole retractabile, este unul dintre punctele de atracție pentru clienți, atât pentru cei care vin să se relaxeze, cât și pentru cei care caută un spațiu versatil pentru evenimente.
„Complexul Turistic Măgura oferă clienților posibilitatea cazării și servirea mesei precum și zone de relaxare atât pentru adulți cât și pentru copii. Complexul dispune de spații de joacă, un centru spa dotat cu piscină indoor, jacuzzi, saună umedă, saună uscată, cameră salină, duș emoțional și scoțian, zona de relaxare pentru adulți, un fresh bar, un teren multisport și o curte interioară cu foișor și vatră pentru un foc de tabără. De la înființare și până în prezent, în fiecare an, înaintea unui sezon, venim cu ceva nou. Cei mai mulți clienți revin constant la noi, așa că trebuie să le oferim mereu ceva nou.”
Maria Stanciu, administratorul Complexului Turistic Măgura
Serviciile sunt asigurate de 65 de angajați pregătiți să răspundă tuturor exigențelor. „Principalele avantaje sunt condițiile de cazare la standarde înalte într-un număr generos de camere, fiind singurul hotel din zonă cu o capacitate mare de cazare. Gama sortimentelor tradiționale pregătite în bucătăria proprie, amplasamentul în mijlocul naturii, un centru spa ultramodern și apropierea de obiectivele turistice din zonă ne fac să fim alegerea ideală pentru orice călător, turist sau om de afaceri”, explică administratorul Complexului Turistic Măgura.
Investițiile constante se reflectă și în gradul de ocupare. „Indicatorii economici ne arată o creștere a numărului de înnoptări și implicit a gradului de ocupare de 10% în anul 2024, până la 1 august. Companiile au preferat susținerea de evenimente în afara orașelor beneficiind de condițiile oferite de noi. Numărul evenimentelor a crescut, iar contractele existente pentru lunile următoare demonstrează că procentul este cu mult mai mare față de anul trecut. Putem spune că ne pliem pe solicitările tuturor clienților în măsura posibilităților, iar gradul de ocupare din ultimul timp demonstrează că facem o treabă bună. De curând, am achiziționat o tablă inteligentă care a intrat în dotarea sălii de conferință, fiindcă ne dorim să oferim cea mai bună experiență companiilor. Atât clienții corporate cât și clienții individuali pot accesa serviciile spa, pot închiria echipamente sportive, pot face diverse activități pe terenul multisport sau pot petrece timp la foișorul din curte”, adaugă Maria Stanciu.
Complexul Turistic Măgura, destinație pentru companii
Plasarea favorabilă pe DN10, dar și numărul mare de camere disponibile, precum și facilitățile oferite și serviciile care se bucură de aprecierea clienților au făcut din Complexul Turistic Măgura o destinație vizată de tot mai multe companii.
Complexul are deja în portofoliu evenimente și team building-uri organizate pentru firme și instituții prestigioase din diferite domenii de activitate, precum Schneider Electric, OMV, Toyota MHR, Libra Bank, UniCredit, Doctor Max, BrandFluence Camp (eveniment organizat de Biz), Echipa de Handbal a României și nu numai.
„Putem organiza atât pentru clienții corporate cât și pentru clienții individuali prezentări de produse, workshop-uri, conferințe, tabere de vară, team building-uri tematice, petreceri de sfârșit de an și nu în ultimul rând evenimente private care marchează începutul unei căsnicii sau trecerea într-un an nou. Cel mai bun feedback îl primim atunci când aceștia revin”, explică Maria Stanciu.
Perspectivele pentru business sunt pozitive, având în vedere distanța mica față de București, dezvoltarea infrastructurii locale și nu în ultimul rând intrarea recentă în Patrimoniul Cultural al UNESCO a Ținutului Buzăului. Modelul de turism tradițional este tot mai sustenabil în zona rurală, departe de zgomotul orașelor, în mijlocul naturii, iar beneficiile economice se întorc în comunitate și susțin dezvoltarea locală.
Cum viitorul sună bine, Complexul Turistic Magură se pregăteşte pentru noi investiții. Planurile de dezvoltare țin de tehnologizare, deoarece clienții vor să acceseze serviciile hoteliere cu smartphone-ul, să rezerve prin diverse platforme, să facă check-in și check-out online, să comande la restaurant prin intermediul aplicațiilor, să acceseze facilitățile hotelului cu telefonul personal. „Ne dorim să investim cât mai mult în tehnologie. Avem atât planuri de modernizare la Măgura, respectiv refacerea căsuțelor cu care am pornit, cât și planuri de extindere a portofoliului prin achiziția unui nou hotel aflat în vecinătatea Complexului Turistic Măgura. Este vorba de un hotel cu istorie, al cărui renume vrem să-l ducem mai departe. Ne dorim să creștem și mai mult imaginea companiei prin experiența clienților împărtășită celor din jur, iar Complexul Turistic Măgura să devină un brand cunoscut în întreaga țară și, de ce nu, și peste hotare”, punctează Maria Stanciu, administratorul Complexului Turistic Măgura.
Pentru cei care caută un loc de vacanță sau pregătesc un eveniment important în familie sau unul corporate și doresc un loc aproape de natură, argumentele sunt în favoarea complexului, care poate fi explorat simplu pe Facebook, Instagram, TravelAdvisor, Booking sau, cel mai direct, pe complexmagura.ro.
Articolul a fost inițial publicat în Biz nr. 386 (16 septembrie – 16 octombrie 2024). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz