<p> Complexul Hotelier Melodia din Venus, cea mai noua locatie de patru stele de pe litoralul romanesc estimeaza pentru acest sezon un grad de ocupare de aproximativ 85%. Hotelul a fost refacut in totalitate in 2012 cu o investitie de 3.6 milioane de euro.</p> <p> </p> <p> Cele mai cautate sejururi din acest an sunt cele de 5-7 zile, hotelul fiind destinat, in principal, petrecerii vacantei. Costul mediu al unui sejur de cinci nopti cazare, cu mic dejun, pentru varful de sezon este de 840 lei/persoana, iar tariful pentru demipensiune este de 1090lei/persoana. Melodia estimeaza un grad mediu de ocupare de 85%, la final de sezon.</p> <p> </p> <p> „Complexul Melodia este cea mai nou hotel de patru stele din sudul litoralului, o locatie moderna adresata celor care cauta servicii de calitate si liniste la malul marii, dar si un raport pret-calitate echitabil. Cred ca Melodia ramane superior din punct de vedere calitate-pret unei ponderi mari din unitatile hoteliere de pe litoralul romanesc”, declara Luchi Georgescu, Administrator Unic Melodia.</p> <p> </p> <p> Pentru sezonul estival 2013 investitiile au avut ca obiectiv dezvoltarea zonei de entertainment a complexului, respectiv construirea unui nou bar in zona piscinei, a scenei pe terasa restaurantului pentru concerte live si in optiunile de petrecere a timpului liber.</p> <p> O alta componenta dezvoltata anul acesta este zona de corporate si de evenimente. Melodia are capacitatea de a organiza evenimente corporate in lunile aprilie, mai, iunie si septembrie, putand gazdui pana la 220 de persoane. De asemenea, restaurantul hotelului, cu cele doua sali, ajunge la o capacitate de 300 de locuri. Toate salile sunt dotate cu echipamente audio si video si intrunesc conditiile optime pentru desfasurarea acestor evenimente.</p> <p> ”Situatia economica determina si alegerea tipurilor de sejur si de pensiune. Sistemul all inclusive este inca la inceput si este putin cautat, atat din cauza cererii scazute a turistilor romani pentru asemenea pachete, cat si a lipsei infrastructurii hoteliere necesare. Din experienta mea si din evolutia pietei cele mai cautate sejururi sunt cele care au inclus doar micul dejun. Ca hotelier cred ca este foarte important sa promovezi maxim doua tipuri de pachete turistice deoarece altfel au de suferit serviciile oferite”, mai spune Georgescu.</p> <p> </p> <p> Ea apreciaza ca printr-un efort comun din partea patronatelor, a Ministerului Turismului, a Consiliului Local si a Primariei Mangalia se poate revitaliza zona de sud a Litoralului romanesc. Sunt foarte importante investitiile hotelierilor, dar si sustinerea acestora prin asigurarea infrastructurii, prin intretinerea zonelor verzi si a plajelor, renuntarea la constructiile de pe plaja si din zonele de promonada, sistematizarea, atat cat se mai poate a zonei si mentinerea curateniei.</p> <p> </p> <p> In opinia sa, este foarte important ca oficialitatile locale sa organizeze frecvent, in sezonul estival, diverse evenimente artistice, care, repetate anual, vor creste atractivitatea zonei de sud a litoralului. In conditiile in care actiunile de marketing pentru promovarea statiunilor din sud si comunicarea evenimentelor sunt bine gandite si au o frecventa buna, investitiile se vor inmulti si statiunile din sud vor recapata interesul turistilor.</p> <p> </p> <p> Odata cu noua pozitionare a complexului, s-a schimbat si profilul clientilor Melodia care sunt, in principal, cupluri cu varste cuprinse intre 25-50 ani si tinere familii cu copii, care cauta un loc linistit in care se pot relaxa. Sunt antreprenori sau angajati in companii private, cu venituri peste medie.</p> <p> </p> <p> Luchi Georgescu nu crede ca promovarea turismului excesiv de ieftin, cum ar fi cel din programele sociale, este o solutie pentru dezvoltarea industriei, pentru ca accentueaza declasarea litoralului. Investitoii vor sa isi amortizeze investitia si sa inregistreze profit, de aceea au nevoie de turisti care sa isi permita sa cumpere sejururi in conditii normale.</p> <p> </p> <p> Din totalul turistilor asteptati vara aceasta la Melodia, aproximativ 60% au achizitionat bilete de la tour-operatori. In 2013 Melodia colaboreaza cu tour-operatori online internationali, cum ar fi: Booking.com, HRS.de, Hotel.de, Hotel Beds, dar si cu operatori locali precum: Travelro.ro, Turo.ro, Turneo.ro sau Accent Travel & Events, Perfect Tour. Restul de 40% din rezervari se face prin site-ul complexului, <a href=”http://www.hotelmelodia.ro/”>www.hotelmelodia.ro</a> . </p>
Schneider Electric a anunțat cele mai recente rezultate ale programului său Schneider Sustainability Impact (SSI) și rezultatele sale financiare pentru…
Producătorii artizanali vin în premieră la Foodservice & Hospitality Expo 2024, alături de ALAS/Asociația Lanțului Alimentar Scurt, la un stand…
Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research și-a propus să afle mai multe detalii despre modul în care românii percep și…
NEXXT Summit 2024 s-a încheiat cu succes, demonstrând încă o dată că România are potențialul de a deveni un centru…
Platforma de influencer marketing Heepsy a realizat un research pentru a identifica care sunt capitalele europene cu cele mai multe…
Limitless Agency, una dintre cele mai mari agenții de marketing digital din România, a înregistrat vânzări record de Black Friday…