Companiile se pot înscrie la Romanian PR Award până pe 1 octombrie 2021
Reading Time: 2 minuteÎnscrierile la cea de-a 19-a ediție a competiției Romanian PR Award încep astăzi și se vor încheia pe 1 octombrie 2021. Gala de premiere va avea loc la finalul lunii noiembrie.
Ediția din acest an aduce în prim plan importanța sistemelor de evaluare în practica relațiilor publice și îi invită pe aplicanți să acorde o importanța sporită standardelor de măsurare. Pentru a susține tema acestei ediții, organizatorii vor genera prin portalul PR Romania o serie de resurse/recomandări cu scopul de a contribui la adoptarea graduală a unui instrumentar de evaluare relevant la nivelul pieței autohtone.
“Cine vrea să înțeleagă care este miezul provocărilor cu care se confruntă industria de PR va ajunge inevitabil la practica evaluării care avansează greoi şi nesatisfăcător. În ultimii ani, industria de PR a făcut eforturi considerabile la nivel global în corelarea valorii relațiilor publice cu valoarea business-ului, dar nu se poate spune că aceasta este încă o practică standardizată. Preeminenţa măsurătorilor ‘absolute’ (outputs) și utilizarea AVE (Advertising Equivalency Value) marginalizează în continuare funcția de PR în faţa altor funcţii de business, iar progresele lente în a demonstra impactul activităţilor de PR reprezintă încă o barieră importantă în calea profesionalizării domeniului”, a declarat Dana Oancea, președintele Forum for International Communications.
Jurizarea competiției reunește competențe din 10 țări și este asigurată de directori de comunicare ai companiilor Telekom, Raiffeisen Bank, Coca Cola HBC, Ursus Breweries, Banca Transilvania, Honeywell, JTI, Sphera Franchise Group, Mondelez, Penny, MedLife, L’Oréal, ING Bank, Sanofi, Novo Nordisk, Citibank, Unicredit, Enel, Farmec, Globalworth, DiDi, Société Générale Global Solution Centre, Zentiva, reprezentanți ai rețelelor globale – Ketchum, Clarity, Ogilvy, Hill+Knowlton Strategies, FleishmanHillard Fishburn, Brunswick, Heritage House, executivi ai agențiilor locale de PR – MSL The Practice, Graffiti PR, Rogalski Damaschin PR, McCann PR, GMP PR, DC Communication, SmartPoint, GOLIN, Oxygen PR, 2activePR, Ogilvy, Dăescu Borțun Olteanu, BDR Associates, Jam Session Agency, OMA Vision, Action Global Communications, Conan PR, Minio, Image PR, The Public Advisors, Free Communication, Pastel, PR & More, The House PR Agency, Tudor Communication, Confident Communications, BMagency, WefflerMark, Crafters, Porter Novelli Public Relations, Zaga Brand, Media Pozitiv, precum și consultanți independenți, reprezentanți ai mediului academic, reprezentanți ai organizațiilor profesionale Arthur W. Page Society, ARRP, CIPR, PROI Worldwide, AMEC și Legeion.
Înscrierile se pot face până la data de 1 octombrie 2021. Sunt eligibile proiectele care s-au desfășurat în ultimii doi ani.
Gala Romanian PR Award va avea loc în format virtual sau hibrid în seara zilei de 25 noiembrie 2021.
Premiul special „PR Innovator of the Year” este acordat de Telekom România și oferă vizibilitate proiectelor care prin inovația pusă în joc și excelența execuției trec dincolo de granițele comunicării obișnuite, de limitele actuale de practică și acceptare.
Pentru al optulea an consecutiv, Raiffeisen Bank continuă acordarea disticției „Best of PR Measurement & Evaluation”, singura distincție din România care recunoaște excelența practicilor de evaluare în PR.
Romanian PR Award este susținut de Telekom Romania, partener principal, de partenerii – Raiffeisen Bank, Ursus Breweries, Coca Cola HBC, MedLife, Penny, Banca Transilvania și KFC și de partenerii media – Revista Cariere, PR Romania, IAA, IQADS, Adhugger, CSR Romania și Zelist.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz