Stiri

Companiile românești Innoship și Ecolet devin parte din portofoliul Alsendo

Reading Time: 2 minute

Alsendo, companie specializată în soluții de management al livrărilor pentru Centrul și Estul Europei, a încheiat una din etapele de transformare a companiei, unificând portofoliul de servicii și produse SaaS și confirmând astfel poziția brandurilor locale Innoship și Ecolet din portofoliu.

Portofoliu de branduri

În ultimii 2 ani, Alsendo Group și-a consolidat poziția în parteneriate strategice cu două branduri românești, Innoship si Ecolet, formând principalul jucător de tehnologie din CEE care oferă servicii de management al livrărilor, atât pentru branduri mari, precum și companiilor mici și mijlocii. Portofoliul de branduri include Apaczka și Seding, din Polonia, dar și Zaslat, din Cehia.

Innoship este confirmat în categoria strategică a brandurilor globale ale grupului, continuând să ofere cea mai avansată soluție de management al livrărilor pentru segmentul enterprise, folosită de peste 350 de magazine online de top din Europa precum Dr. Max, Deichmann, Yves Rocher, Nesspresso sau Leroy Merlin, gestionând în prezent peste 3 milioane de livrări pe lună.

Ecolet este una dintre cele mai importante platforme online de management al transporturilor pentru companiile mici și mijlocii. Prezent în România și Bulgaria. Ecolet se bucură în continuare de susținerea  grupului ca brand regional, continuând dezvoltarea accelerată în cele două țări.

„….Ne bucurăm să susținem în continuare două branduri românești: Innsoship, ce devine un brand global în portofoliul Alsendo Group și Ecolet, unul din brandurile locale strategice în România și Bulgaria. Susținem, de asemenea, brandurile regionale Apaczka și Sendit în Polonia și Zaslat pe piața cehă. Operațiunile active ale Alsendo Group în Europa au pus bazele unor parteneriate strategice cu mai multe companii, obținând acces la resurse unice și know-how în tehnologie și susținând astfel  crearea unei poziții puternice la nivel internațional”, arată Magdalena Magnuszewska (foto), CEO Alsendo.

Noua strategie

Noua strategie a grupului este să garanteze o prezență crescută pe piețele globale, asigurând clienților suportul brandului și serviciile acestuia. De asemenea, comunicarea este îmbunătățită: clienții vor primi oferte personalizate, adaptate intereselor și preferințelor lor.

„Împreuna cu Alsendo Group, platforma SaaS Innoship a avut o creștere accelerată în ultimii ani, fiind soluția aleasă de clienți eCommerce de top din multiple regiuni.  Cu fiecare pas înainte, devenim și mai responsabili în a continua să investim în tehnologia Innoship, pentru a continua sa generăm beneficii importante mediului de eCommerce global”, spune Daniel Nicolae, co-fondator & CEO Innoship.

Alex Rădescu

Recent Posts

Investiție de 400.000 de euro în tehnologie dentară: Dental Elite își extinde rețeaua cu a patra clinică

Dental Elite, lanț de clinici ce oferă tratamente dentare complete în București și Brașov, se extinde prin lansarea celei de-a…

12 minute ago

Moromeții 3 a debutat la premiera de gală cu sala plină

Unul dintre cele mai așteptate filme ale anului, Moromeții 3, a avut premiera miercuri 13 noiembrie, în Sala „Ion Caramitru”…

18 minute ago

LooLoo Kids primește al doilea „buton de diamant” din partea YouTube pentru canalul său în limba spaniolă

YouTube anunță acordarea celui de-al doilea „buton de diamant” pentru LooLoo Kids, de această dată pentru canalul său în limba…

2 ore ago

Dezvoltarea unei societăți de avocatură prin echipe specializate în nișe de drept

JGV și Asociații este societatea de avocatură care și-a orientat activitatea spre arii de practică specifice, creând echipe mixte și…

2 ore ago

Dispozitivele pentru diabet generează vânzări de 37 milioane de lei anual, cu cifre în creștere

Grupul de companii farmaceutice Direct Pharma Logistics, format din Direct Pharma Logistics, Pharmalink și Farmatop, estimează vânzări de 37 de…

3 ore ago

Trendyol a vândut 1.6 milioane de articole la Black Friday în România

Trendyol, unul dintre cele mai importante marketplace-uri internaționale de e-commerce, a vândut 1,64 milioane de articole în prima sa campanie…

4 ore ago