Companiile românești Innoship și Ecolet devin parte din portofoliul Alsendo
Reading Time: 2 minuteAlsendo, companie specializată în soluții de management al livrărilor pentru Centrul și Estul Europei, a încheiat una din etapele de transformare a companiei, unificând portofoliul de servicii și produse SaaS și confirmând astfel poziția brandurilor locale Innoship și Ecolet din portofoliu.
Portofoliu de branduri
În ultimii 2 ani, Alsendo Group și-a consolidat poziția în parteneriate strategice cu două branduri românești, Innoship si Ecolet, formând principalul jucător de tehnologie din CEE care oferă servicii de management al livrărilor, atât pentru branduri mari, precum și companiilor mici și mijlocii. Portofoliul de branduri include Apaczka și Seding, din Polonia, dar și Zaslat, din Cehia.
Innoship este confirmat în categoria strategică a brandurilor globale ale grupului, continuând să ofere cea mai avansată soluție de management al livrărilor pentru segmentul enterprise, folosită de peste 350 de magazine online de top din Europa precum Dr. Max, Deichmann, Yves Rocher, Nesspresso sau Leroy Merlin, gestionând în prezent peste 3 milioane de livrări pe lună.
Ecolet este una dintre cele mai importante platforme online de management al transporturilor pentru companiile mici și mijlocii. Prezent în România și Bulgaria. Ecolet se bucură în continuare de susținerea grupului ca brand regional, continuând dezvoltarea accelerată în cele două țări.
„….Ne bucurăm să susținem în continuare două branduri românești: Innsoship, ce devine un brand global în portofoliul Alsendo Group și Ecolet, unul din brandurile locale strategice în România și Bulgaria. Susținem, de asemenea, brandurile regionale Apaczka și Sendit în Polonia și Zaslat pe piața cehă. Operațiunile active ale Alsendo Group în Europa au pus bazele unor parteneriate strategice cu mai multe companii, obținând acces la resurse unice și know-how în tehnologie și susținând astfel crearea unei poziții puternice la nivel internațional”, arată Magdalena Magnuszewska (foto), CEO Alsendo.
Noua strategie
Noua strategie a grupului este să garanteze o prezență crescută pe piețele globale, asigurând clienților suportul brandului și serviciile acestuia. De asemenea, comunicarea este îmbunătățită: clienții vor primi oferte personalizate, adaptate intereselor și preferințelor lor.
„Împreuna cu Alsendo Group, platforma SaaS Innoship a avut o creștere accelerată în ultimii ani, fiind soluția aleasă de clienți eCommerce de top din multiple regiuni. Cu fiecare pas înainte, devenim și mai responsabili în a continua să investim în tehnologia Innoship, pentru a continua sa generăm beneficii importante mediului de eCommerce global”, spune Daniel Nicolae, co-fondator & CEO Innoship.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz