MarComm

Companiile PPC din România își dezvăluie noua identitate de brand

Reading Time: 3 minute

Grupul de companii PPC din România, care a preluat activele Enel, a demarat prima sa campanie de imagine, marcând trecerea la noua identitate de brand. Noua marcă reflectă responsabilitatea în fața comunității, angajamentul de a crea valoare pentru toți, de a fi o organizație axată pe sustenabilitate și economia circulară.

Energia electrică ne însoțește constant în rutina noastră zilnică, definește lumea în care trăim din ce în ce mai mult, dar modul în care o folosim este diferit pentru fiecare dintre noi. Însă, fie că utilizăm energia electrică pentru a încărca un telefon sau mașina electrică, pentru a ilumina orașele în care locuim, pentru confortul nostru sau pentru mini-sera din sufragerie, fie că instalăm panouri solare, fiecare dintre noi are propriile scopuri și dorințe. Iar scopul companiilor PPC în România este să onoreze încrederea clienților, cei care ne încredințează confortul lor zilnic, pentru că energia electrică este necesară pentru nevoile și preferințele fiecărui client.”

Alessio Menegazzo, CEO & Country Manager al companiilor PPC în România

Tot astăzi a fost lansat și www.ppcenergy.ro, noul site al companiilor PPC din România, precum și noua aplicația myPPC, două platforme digitale în care clienții vor putea găsi, pe lângă date despre companiile PPC, funcționalități cum ar fi gestionarea contului, plata facturilor, dar și soluții energetice, alături de servicii cu valoare adăugată.

Noua identitate a mărcii PPC se bazează pe o viziune clară a modului în care ar trebui să arate și să se prezinte un furnizor de energie: dinamic, optimist și orientat către viitor, un promotor al inovației, al noilor tehnologii și progresului. În același timp, furnizorul este un partener de încredere, apropiat, accesibil, care oferă servicii ușor de înțeles, cu respect față de mediu și comunitate.

Logo-ul PPC

Inspirată de circularitate, identitatea PPC reflectă ciclul vieții și al naturii, promovând economia circulară și reciclarea. Logoul este format pornind de la trei cercuri egale care stau la baza literelor p, p, c, subliniind soliditatea și originalitatea mărcii.

Campania de rebranding aduce în prim-plan libertatea clienților de a-și crea propriile reguli și rutine și de a-și exprima personalitatea. Spoturile TV, realizate de agenția DDB România, îi introduc pe privitori în viețile mai multor oameni, fiecare având un mod unic de a utiliza energia. Deși fiecare poveste este specială în felul său, universalitatea constă în diversitatea modurilor de a folosi serviciile și produsele PPC.

Sloganul „Energie pentru orice” transmite ideea că la PPC fiecare client găsește soluțiile potrivite pentru modul său de viață, pentru pasiunile, nevoile și dorințele sale, fără prejudecăți sau întrebări care să îi pună în discuție alegerile. Energia reprezintă mai mult decât un simplu bun de consum; este o alegere personală. PPC își dorește să fie un partener pe termen lung, pregătit să ofere soluții de energie sustenabilă pentru orice nevoie, dorință sau plan – atât pentru prezent, cât și pentru viitor.

Magazin PPC

Începând din luna aprilie 2024, logoul PPC va înlocui treptat logoul Enel atât pe facturile clienților, cât și în toate punctele de contact, inclusiv în magazine, pe stațiile de plată de tip self-pay și în comunicările sau canalele online.

În data de 25 octombrie 2023, Grupul PPC a anunțat finalizarea tranzacției prin care a achiziționat participațiile deținute de către Grupul Enel în România, încheind cu succes prima sa extindere majoră pe piața externă. Finalizarea tranzacției a reprezentat un eveniment de referință pentru strategia de creștere a PPC, prin achiziționarea unui portofoliu semnificativ de proiecte regenerabile (deopotrivă finalizate și în curs de dezvoltare), dar și a operațiunilor de distribuție și furnizare a energiei electrice din România.

Team

Recent Posts

Un an de cashback cu Salt Bank: Cum îți pot aduce prietenii până la 2.400 de lei

O recomandare care să-ți aducă înapoi 5% din valoarea cumpărăturilor la POS timp de o lună? Da, dar numai cu…

34 de minute ago

În ce condiții se pot prelungi contractele de servicii de telefonie, internet sau televiziune

După expirarea perioadei inițiale a unui contract încheiat cu un furnizor de servicii de comunicații electronice, utilizatorii finali pot opta…

49 de minute ago

Peste 1300 de ONG-uri cer partidelor politice să-și facă publică poziția față de facilitățile fiscale pentru sponsorizarea societății civile

Peste 1300 de organizații neguvernamentale active din România au adresat astăzi o scrisoare deschisă partidelor politice, solicitându-le să își asume…

50 de minute ago

Carrefour România a finalizat transformarea celui de-al treilea hipermarket Cora din București – magazinul Pantelimon

Carrefour România a finalizat remodelarea hipermarketului Pantelimon, din Șos. Vergului 20, din cadrul Centrului Comercial Esplanada, București, ca urmare a…

o oră ago

Hotel Zenith Conference & Spa intră în grupul Paradis Hotels & Resorts

Paradis Hotels & Resorts a preluat Hotel Zenith Conference & Spa din Mamaia crescând la 12 numărul unităților de cazare…

o oră ago

John Elkington: De la responsabilitate la regenerare

Cunoscut ca „nașul sustenabilității”, John Elkington este un pionier în domeniul sustenabilității și responsabilității corporative. Dezvoltator al conceptului de „Triple…

2 ore ago