Stiri

Compania românească Creatopy a atras o finanțare de serie A de 10 milioane de dolari

10 oct. 2023 2 min

Compania românească Creatopy a atras o finanțare de serie A de 10 milioane de dolari

Reading Time: 2 minute

Creatopy, platforma de automatizare creativă condusă de inteligența artificială, a obținut o finanțare de Serie A de 10 milioane de dolari de la 3VC și Point Nine. Peste 5.000 de branduri și agenții globale folosesc deja platforma pentru a crea, personaliza, automatiza și scala producția lor de reclame și conținut vizual.

Publicitatea a suferit schimbări semnificative datorate avansărilor în tehnologie și schimbărilor în comportamentul consumatorilor (noi canale digitale, așteptări mai mari legate de personalizare și țintire, provocări legate de confidențialitate și consistența brandului, etc.). Drept consecință, cererea de conținut a crescut exponențial și companiile trebuie să producă un număr mai mare de conținut creativ personalizat, în formate multicanal, menținând în același timp liniile directoare și calitatea brandului. Multe afaceri nu au resursele necesare (timp, buget și know-how) pentru a gestiona toate aceste provocări creative și pierd oportunități de vânzare datorită incapacității de a crea reclame eficiente și personalizate la scară largă.

„Închidem decalajul creativ ajutând brandurile și agențiile să creeze, să personalizeze și să scaleze producția lor de reclame și conținut vizual. AI vine să îmbunătățească soluția noastră, simplificând fluxul de lucru creativ și accelerându-l, și sporind capacitatea utilizatorilor de a gestiona materialele creative pe toate formatele, canalele și piețele.” spune Dan Oros, CEO Creatopy.

Creatopy oferă o experiență de flux de lucru creativ de la cap la coadă adaptată nevoilor afacerilor prin colaborare și control al brandului. Caracteristicile principale includ capacitatea de a proiecta reclame de înaltă calitate, de a le personaliza și de a le optimiza pe canalele digitale.

Investiția va fi folosită pentru a ajunge la mai mulți clienți și pentru a adăuga noi capacități AI produsului, în domenii precum copywriting, editare de imagini și fluxuri de lucru.

„Designerii și marketerii petrec adesea prea multe ore pe muncă frustrantă, pregătind vizualele pentru utilizare la scară largă. Aprecierile clienților pentru Creatopy au fost foarte convingătoare – ore economisite în fiecare săptămână, un echilibru mai bun între muncă și viața personală și capacitatea de a satisface nevoile organizației sau ale clientului cu resursele disponibile. Suntem foarte încântați să ne asociem cu Dan și echipa lui în această călătorie!” a spus Eva Arh, Managing Partner 3VC.

„Echipa Creatopy a construit o platformă extrem de impresionantă de automatizare și colaborare în design care răspunde nevoilor designerilor și marketerilor din brandurile mari și agențiile deopotrivă. Sunt încântat să colaborez cu Dan în misiunea lor de a construi o companie mare, care definește o categorie și care folosește puterea AI pentru a revoluționa procesul creativ la scară largă.” a declarat Christoph Janz, Managing Partner Point Nine.

Piața globală pentru servicii și instrumente de publicitate creativă este de peste 140 de miliarde de dolari anual și se așteaptă să crească mai rapid decât a crescut istoric. 74% dintre directorii de marketing consideră că echipele creative petrec prea mult timp pe sarcini minore care pot fi automatizate, cum ar fi adaptarea activelor, iar „automatizarea sarcinilor de marketing” este văzută ca unul dintre cele mai importante elemente pentru afacerea lor (date: Proiectul Creativ Deschis al Google).

Array

Articole pe aceeași temă: