Brand Focus

Comitetul Etic “Votat Produsul Anului®” a validat finaliştii ediţiei 2020

Reading Time: 2 minute

Specialişti din marketing, media şi comunicare s-au întâlnit luni, 24 februarie, în cadrul Comitetului Etic al competiţiei “Votat Produsul Anului®”, pentru validarea categoriilor şi produselor înscrise în editia 2020.

În cadrul întâlnirii, membrii Comitetului Etic au validat un număr de 30 categorii din ariile de FMCG, suplimente alimentare şi telecom.

Din Comitetul Etic au facut parte: Bogdana Gheorghe – Managing Director Retail Zoom România, Mihaela Mihai – Senior Product Manager Cegedim, Cezar Baciu – News Curator rappel des titres, Alexandru Alexe – Director Dezvoltare Naţional FM, Claudiu Ciobanu – fondator și redactor-șef al Retail FMCG Media, Teodora Migdalovici – Ambasador Cannes Lions România, Loredana Săndulescu – Director Editorial BIZ, Cristina Dragna Turnagiu – TV producător Canal 33, Ina Dumitrache – Director Adjunct RFI.

Produsele înscrise şi validate în cadrul întâlnirii Comitetului Etic, au fost declarate finaliste şi vor intra în studiul de piaţă realizat de compania de cercetare Exact Business Solutions. Cercetarea va fi realizată pe un eşantion de minim 4.000 de consumatori români şi va avea loc în perioada  5 Martie – 16 Aprilie 2020.

În cadrul studiului realizat de Exact Business Solutions, consumatorii vor evalua produsele din perspectiva atractivităţii, inovaţiei şi intenţiei de cumpărare. Produsele desemnate câstigătoare de către consumatori primesc titlul “Votat Produsul Anului® 2020” şi dreptul de a-l folosi în toate materialele de comunicare şi pe ambalaj, pe perioada următoarelor 12 luni din momentul anunţării lor oficiale.   

”După mai mulți ani de jurizare la Votat Produsul Anului, pot sa afirm liniștit nu numai că această competiție crește și se modernizează cu fiecare ediție, dar și faptul că producătorii de bunuri de larg consum au înțeles beneficiul comercial adus de câștigarea acestui titlu. Se vede limpede că în planurile de marketing ale multor firme importante, titlul de « Votat Produsul Anului » reprezintă un target în sine, iar înscrierea în această competiție, conform regulamentului,  determină chiar perioada de lansare în piață a noului produs.”, a spus Cezar Baciu, News Curator rappel des titres.

„2020 e anul cu cel mai mare număr de înscrieri până acum, dar și cu cele mai interesante. În mod particular, am apreciat detaliile de packaging și de design, nu doar din partea jucătorilor din mediul corporate, dar și din aceea a afacerilor antreprenoriale. Atenția la detaliu, inclusiv pe nișe care altădată erau tratate cu neglijență, reprezintă un indicator pentru nivelul de sofisticare a cumpărătorului român”, a declarat Teodora Migdalovici Ambasador Cannes Lions România.

“Și în acest an am constatat că numărul brandurilor care apreciază acest instrument de marketing este în creștere. Pentru aceasta ediție am validat 30 de categorii, unele dintre ele prezente pentru prima oară în competiție, arătând faptul ca lifestyle-ul se schimbă, publicul devine din ce în ce mai educat și cu nevoi aflate într-o continuă diversificare.” – Alexandru Alexe, Director Dezvoltare National FM.

“Votat Produsul Anului®” este un concept internațional care premiază produsele inovatoare, activând în prezent în peste 40 de țări. În România, marca “Votat Produsul Anului®” este înregistrată la OSIM din 2008 și este reprezentată de către agenţia de comunicare Media Concept Store, care coordonează şi gestionează activităţile întregului proiect in România si Republica Moldova.

“Votat Produsul Anului® – Consumatorii premiază inovația” este un timbru roșu, extrem de vizibil printre produsele și serviciile din retail și nu numai. Este un timbru pe care îl pot purta doar produsele noi, ce au fost votate de către consumatori si care au adus în viața acestora o inovație recentă. 

Team

Recent Posts

Moroccanoil a lansat în România gama de colorare a părului Color Rhapsody Ultimates și cea de îngrijire a scalpului

Moroccanoil, lider în îngrijirea părului inspirată de puterea uleiului de argan, a lansat în România noua gamă de colorare profesională…

4 ore ago

Proiectul „Culture & Cultures. Connecting the Dots” lansează turul audio al satului Biertan de Ziua Patrimoniului Mondial UNESCO în România

Asociația Designers, Thinkers, Makers continuă și în 2024 programul său complex, pe termen lung, dedicat revitalizării culturale, realizând alături de…

4 ore ago

Studiu Offerista: 72% din români sunt îngrijorați de creșterea prețurilor și vor aloca un buget mai mic per achiziție de sărbători

Sărbătorile sunt prilej de întâlniri cu cei dragi, dar și una dintre cele mai intense perioade de cumpărături de pe…

5 ore ago

Vodafone și Oxygen câștigă distincțiile Comunicatorul anului în gaming și Agenția anului la Gaming Video Awards 2024

Gaming Video Awards, competiția care premiază cel mai bun conținut video de gaming pe care streamerii și brandurile îl creează…

5 ore ago

București, gazda unei noi ediții a evenimentului „Inspiring Women in Business”

La French Tech București anunță organizarea celei de-a treia ediții a evenimentului „Inspiring Women in Business”, care va avea loc…

5 ore ago

HOTT – un nou partener creativ de business pe segmentul influencer marketing

Lansarea diviziei de influenceri HOTT – House of Talents & Trends readuce în prim-plan statutul influencerului în campaniile de comunicare.…

6 ore ago