Brand Focus Business

Comitetul Etic “Votat Produsul Anului®” a validat finaliştii ediţiei 2020

26 feb. 2020 2 min

Comitetul Etic “Votat Produsul Anului®” a validat finaliştii ediţiei 2020

Reading Time: 2 minute

Specialişti din marketing, media şi comunicare s-au întâlnit luni, 24 februarie, în cadrul Comitetului Etic al competiţiei “Votat Produsul Anului®”, pentru validarea categoriilor şi produselor înscrise în editia 2020.

În cadrul întâlnirii, membrii Comitetului Etic au validat un număr de 30 categorii din ariile de FMCG, suplimente alimentare şi telecom.

Din Comitetul Etic au facut parte: Bogdana Gheorghe – Managing Director Retail Zoom România, Mihaela Mihai – Senior Product Manager Cegedim, Cezar Baciu – News Curator rappel des titres, Alexandru Alexe – Director Dezvoltare Naţional FM, Claudiu Ciobanu – fondator și redactor-șef al Retail FMCG Media, Teodora Migdalovici – Ambasador Cannes Lions România, Loredana Săndulescu – Director Editorial BIZ, Cristina Dragna Turnagiu – TV producător Canal 33, Ina Dumitrache – Director Adjunct RFI.

Produsele înscrise şi validate în cadrul întâlnirii Comitetului Etic, au fost declarate finaliste şi vor intra în studiul de piaţă realizat de compania de cercetare Exact Business Solutions. Cercetarea va fi realizată pe un eşantion de minim 4.000 de consumatori români şi va avea loc în perioada  5 Martie – 16 Aprilie 2020.

În cadrul studiului realizat de Exact Business Solutions, consumatorii vor evalua produsele din perspectiva atractivităţii, inovaţiei şi intenţiei de cumpărare. Produsele desemnate câstigătoare de către consumatori primesc titlul “Votat Produsul Anului® 2020” şi dreptul de a-l folosi în toate materialele de comunicare şi pe ambalaj, pe perioada următoarelor 12 luni din momentul anunţării lor oficiale.   

”După mai mulți ani de jurizare la Votat Produsul Anului, pot sa afirm liniștit nu numai că această competiție crește și se modernizează cu fiecare ediție, dar și faptul că producătorii de bunuri de larg consum au înțeles beneficiul comercial adus de câștigarea acestui titlu. Se vede limpede că în planurile de marketing ale multor firme importante, titlul de « Votat Produsul Anului » reprezintă un target în sine, iar înscrierea în această competiție, conform regulamentului,  determină chiar perioada de lansare în piață a noului produs.”, a spus Cezar Baciu, News Curator rappel des titres.

„2020 e anul cu cel mai mare număr de înscrieri până acum, dar și cu cele mai interesante. În mod particular, am apreciat detaliile de packaging și de design, nu doar din partea jucătorilor din mediul corporate, dar și din aceea a afacerilor antreprenoriale. Atenția la detaliu, inclusiv pe nișe care altădată erau tratate cu neglijență, reprezintă un indicator pentru nivelul de sofisticare a cumpărătorului român”, a declarat Teodora Migdalovici Ambasador Cannes Lions România.

“Și în acest an am constatat că numărul brandurilor care apreciază acest instrument de marketing este în creștere. Pentru aceasta ediție am validat 30 de categorii, unele dintre ele prezente pentru prima oară în competiție, arătând faptul ca lifestyle-ul se schimbă, publicul devine din ce în ce mai educat și cu nevoi aflate într-o continuă diversificare.” – Alexandru Alexe, Director Dezvoltare National FM.

“Votat Produsul Anului®” este un concept internațional care premiază produsele inovatoare, activând în prezent în peste 40 de țări. În România, marca “Votat Produsul Anului®” este înregistrată la OSIM din 2008 și este reprezentată de către agenţia de comunicare Media Concept Store, care coordonează şi gestionează activităţile întregului proiect in România si Republica Moldova.

“Votat Produsul Anului® – Consumatorii premiază inovația” este un timbru roșu, extrem de vizibil printre produsele și serviciile din retail și nu numai. Este un timbru pe care îl pot purta doar produsele noi, ce au fost votate de către consumatori si care au adus în viața acestora o inovație recentă. 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: