Comedy Lab aduce umorul în comunicarea brandurilor
Reading Time: 2 minuteCele mai memorabile ad-uri care au rulat pe TV în România vreodată sunt cele care s-au folosit de umor. Iar toate cifrele din social media din ultimii ani arată în direcția asta. Pe platforma TikTok, care a depășit Instagramul, cea mai mare categorie din 2020 a fost Entertainment (443 billion hashtag views), urmată la distanță foarte mare de Dance (150 billion hashtag views), Pranks, Sport sau Beauty. Iar conform unui studiu de la Sprout, 72% dintre consumatori își doresc ca brand-urile să fie funny pe social media, iar 83% dintre ei apreciază conținutul sub formă de videoclipuri.
Pentru cât de mare e impactul pe care îl are un brand când reușește să ne facă să râdem, este uimitor cât de rar încearcă să o facă. Acesta este motivul pentru care a aparut Comedy Lab, un grup de writers cu experiență în comedie și în advertising care oferă servicii de content creation pentru brand-uri. Comedy Lab funcționează ca o agenție de creație, doar că soluțiile oferite au punchline.
Când copywriterul și omul de social media încep să se panicheze că au folosit deja toate ideile de content pe care le aveau, Comedy Lab vine ca o conductă de idei cu potențial de engagement mare. Atunci când conținutul sau campania unui brand primesc mai multe like-uri, share-uri sau comentarii decât de obicei, algoritmul le va arăta și mai multor oameni, creând astfel un efect de bulgăre care poate aduce o expunere uriașă și aproape free. Iar comedia este unealta care poate realiza asta cel mai ușor.
Despre fondatori: Comedy Lab are o combinație neobișnuită de experiență în advertisingul clasic, comedie live și content funny pentru online, pe care n-o mai întâlnești în altă parte. Dan Frînculescu are vreo 16 ani în advertising. A trecut pe la Publicis, Leo Burnett, GMP, Bridge Communication și JWT Hamburg. Sergiu Floroaia are 15 ani de comedie, timp în care a performat pe scenele din toată țara, a prezentat și scris pentru matinalul Kiss FM, a fost headwriter al emisiunii Show de Seară de pe Comedy Central și a contribuit la peste 1000 de clipuri video până acum. Toma Alexandru are și el tot 15 ani de comedie în care a produs podcast-uri, animații, segmente video care au adus multe milioane de vizualizări sau
show-uri în țară, dar și în afara ei.
Află mai multe detalii despre ei, aici: https://www.comedylab.ro
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz