Comarket investește în platforma Harta Producătorilor Locali
Reading Time: < 1 minutPlatforma Comarket, marketplace B2B adresat industriei ospitalității românești, a preluat 51% din acțiunile platformei Harta Producătorilor Locali, proiect inițiat de doi tineri studenți români, Andrei-Leonard Ilie și Mihail Feraru. În prezent, platforma reunește peste 550 de producători.
Conceptul farm to table trebuie să fie un obiectiv central la care antreprenorii din ospitalitate să aspire cât se poate de mult pentru că în acest fel dish-urile lor vor căpăta personalitate și vor susține micile afaceri locale”, a declarat Eugen Zbîrcea (foto), COO și co-fondator al Comarket.
Topul produselor
Top 3 produse prezentate pe platforma Harta Producătorilor Locali sunt brânzeturile, specialitățile din carne și produsele cu miere de albine. Din perspectiva comercializării produselor, cele mai importante probleme ale producătorilor tradiționali sunt accesul limitat la clienți, nevoile de marketing și lipsa unei strategii “Route to market” prin care produsele să ajungă la potențialii consumatori.
Comarket are, în prezent, 4000 de produse listate în platformă și 34 de furnizori care oferă materii prime, ambalaje, băuturi, utilaje și servicii. De asemenea, peste 70 de restaurante, cafenele și hoteluri s-au înscris în platforma Comarket.
Achiziții și comenzi
Principala problemă pe care platforma Comarket o rezolvă este faptul că activitatea de achiziții în cadrul unui business HoReCa se desfășoară în prezent fie prin vizita agentului de teren în locație, fie prin SMS, Whatsapp sau telefon către agentul de zonă. Acest proces este repetitiv, are loc zilnic, iar urmărirea unei comenzi din cele 30 săptămânale presupune de multe ori același flux, astfel încât nu există istoric, centralizare și nici detalii logistice sau paperless business.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz