Stiri

Cele mai noi concepte de magazine ale brandurilor internaționale CROPP și HOUSE se inaugurează astăzi în Colosseum Mall

Reading Time: 2 minute

Colosseum Mall și grupul polonez LPP extind parteneriatul prin deschiderea a două noi magazine în centrul comercial, sub semnătura brandurilor internaționale Cropp și House.

LPP a deschis în Colosseum Mall în primăvara anului 2022 cel mai mare magazin Sinsay din România, cu o suprafață de 2000 mp, iar acum își consolidează prezența cu alte două branduri importante din portofoliu său, ce vor ocupa o suprafață cumulată de aproape 1300 mp.

Doinița Ilie, Head of Leasing Colosseum Mall – „Deschiderea noilor magazine Cropp și House  în Colosseum Mall reflectă angajamentul nostru față de creșterea continuă a portofoliului de retail și consolidarea poziției noastre pe piața locală, precum și performanța deosebită a grupului LPP în centrul nostru comercial. Așteptăm cu nerăbdare să le oferim clienților noștri oportunitatea de a descoperi noile magazine și de a experimenta un mediu de shopping vibrant și dinamic.

Cropp și House sunt două branduri dorite de clienții Colosseum Mall și această inaugurare reconfirmă atractivitatea centrului comercial pe segmentul de fashion și accesorii. Remarcăm faptul că brandurile solide, care au maturitate și reziliență, fructifică în continuare oportunitățile pieței pentru a capitaliza noi audiențe și a valorifica pe termen mediu și lung investițiile realizate.”

Grupul polonez LPP este prezent pe piaţa locală din anul 2007 şi deţine în România o rețea de peste 180 de magazine sub cinci branduri: Reserved, Cropp, Mohito, House şi Sinsay.

Alexandru Roman, Leasing Manager LPP România, Bulgaria și Ungaria Potențialul de dezvoltare existent face din România o piață foarte importantă pentru compania noastră. Prin deschiderea celor două magazine venim mai aproape de clienții noștri din nordul Capitalei consolidându-ne în acelasi timp poziția pe piața de retail a Bucureștiului, precum și colaborarea cu Colosseum Mall. Suntem încântați să îi întâmpinăm pe tinerii pasionați de modă și nu numai în Colosseum Mall și să le oferim oportunitatea de a descoperi cele mai noi tendințe în streetwear și cultură pop cu o gamă largă de articole vestimentare, accesorii și încălțăminte.

Brandurile Cropp și House se adresează unui public tânăr, aflat în căutarea ultimelor tendițe în modă. Cu o experiență de peste 20 de ani, Cropp este un brand de îmbrăcăminte, inspirat de lumea muzicii, artei și sportului și cuprinde articole vestimentare îndrăznețe, încălțăminte, dar și accesorii pentru bărbați și femei.

Prezent în peste 22 de piețe, brandul House este special creat pentru tineri și cuprinde piese casual care inspiră curajul și creativitatea.

Romanita Oprea

Recent Posts

Filmele de festival în cinematografe în cadrul Mastercard Festival Selection

Între 14 și 17 noiembrie, Mastercard întinde covorul roșu la cinema Victoria din Cluj-Napoca pentru a oferi cinefililor oportunitatea de…

2 ore ago

Fundația Calea Victoriei și Opera Națională București pregătesc o nouă ediție a Concertului Extraordinar de Anul Nou

Fundația Calea Victoriei și Opera Națională București organizează duminică, 5 ianuarie, de la ora 19.00, Concertul Extraordinar de Anul Nou,…

3 ore ago

Miercuri începe festivalul de business al României, Zilele Biz 2024

De miercuri, în București începe evenimentul de business care de 23 de ani dă tonul în mediul de afaceri din…

4 ore ago

Studiu Kantar România: Ce buget au pregătit românii pentru Black Friday 2024?

Black Friday rămâne unul dintre cele mai populare evenimente în România. 93% dintre români sunt familiarizați cu acest eveniment de…

4 ore ago

Vodka premiată a starului Hollywood, Jason Momoa, adusă în România de MPR Group

MPR Group anunță lansarea exclusivă în România a Meili Vodka, o marcă de vodkă premium creată de celebrul actor Jason…

5 ore ago

Starcom România lansează studiul Sănătatea sub microscop: suplimente alimentare și stil de viață

În ultimii ani, România a cunoscut o creștere semnificativă a interesului față de un stil de viață sănătos, vizibilă atât…

5 ore ago