Color Smart, investiție de peste 800.000 de euro în propriul brand premium
Reading Time: 2 minuteColor Smart anunță investiții de peste 800.000 de euro într-o nouă linie de business care va produce propriul brand de vopsea premium, ce va fi lansat la începutul lunii iunie
Investiția în stocul inițial s-a ridicat la aproximativ 500.000 de euro, sumă necesară pentru producerea fiecărui SKU (cod de produs) într-o cantitate minimă reprezentativă. De asemenea, Color Smart a investit până acum alți 300.000 de euro în branding, marketing, etichete sau materiale suport pentru vânzare. Investițiile anuale de promovare a vopselelor premium Color Smart se vor ridica la aproximativ 250.000 de euro, pentru următorii 3-5 ani.
„Gândul de a ne crea propriul brand a apărut în urmă cu 2-3 ani, însă decizia am luat-o în ianuarie 2022. În primă fază am început discuțiile cu colaboratorii noștri de la fabrica din Grecia, am agreat condițiile de lucru, cantitățile pentru stocurile inițiale, care sunt proprietățile specifice pe care ne dorim să le aibă produsele noastre. Trei luni de zile am lucrat susținut și am reușit să punem la punct toate detaliile legate de cutii, etichete, am creat primele materiale de suport pentru vânzare și într-un timp record, după patru luni, în aprilie 2022, am avut primele produse marcă proprie livrate în România”, declară Cătălina Trupșor, fondatoare și CEO Color Smart Distribution, unic importator și distribuitor în România și Republica Moldova al brandurilor premium și premium plus Novacolor, Color Smart și Pittsburgh Paints.
Vopselele lavabile premium Color Smart sunt specifice pentru interior și exterior și se pot folosi pentru baie și bucătărie, pereți și tavane, lacuri pentru lemn și metal, sigilanți pentru piatră și beton sau amorse.
„Experiența noastră de peste 17 ani în distribuirea unor produse de cea mai bună calitate a contat enorm în luarea deciziei de a crea propriul brand de vopsele lavabile premium. Am înțeles ce îl interesează specific pe consumatorul român, care sunt nevoile sale și așteptările pe care le are de la un asemenea produs. De aceea, din postura de producător putem oferi consumatorilor finali și comunităților de specialiști mai multe tipuri de soluții ingenioase ce permit decorări spectaculoase cu durabilitate excepțională, mii de culori în multe tipuri de finisaje. După o perioadă de timp în care am distribuit produsele altor branduri, am considerat un pas normal în strategia noastră de business să creăm o marcă proprie”, adaugă Cătălina Trupșor.
În prezent, se lucrează intens la finalizarea ultimelor detalii dinaintea lansării oficiale din România, programată pe 8 iunie. În afara evenimentului propriu-zis, vor fi organizate și alte activități pentru clienți, arhitecți, designeri, aplicatori, echipele interne de vânzări, dar și presă, cu rolul de familiarizare a publicului cu noile produse. Data de 8 iunie va marca și trecerea companiei Color Smart în rândul producătorilor de vopsea premium, cu o marcă românească care răspunde nevoilor unui segment tot mai larg de piață și anume cel al iubitorilor decorărilor de vis. Color Smart își propune ca în viitorul apropiat să și exporte vopselele Color Smart atât în țările din vecinătate, cât și în Europa Occidentală.
Color Smart are locații proprii, în București, Constanța, Bacău și în Timișoara, precum și o rețea formată din 13 distribuitori la nivel național: Cluj, Craiova, Oradea, Arad, Sibiu, Alba-Iulia, Râmnicu Vâlcea, Ploiești, Focșani, Bacău, Piatra Neamț, Brașov, Brăila. De asemenea, compania este prezentă în 9 depozite de profil din țară. În portofoliul Color Smart se regăsește o gamă largă de servicii ce pot fi achiziționate de către clienți, de la materiale și accesorii, la servicii de consultanță sau la proiecte la cheie realizate cu echipele sale de aplicatori.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz