Coletăria.ro investește 2 milioane de euro pe piața din România
Reading Time: 2 minuteColetăria.ro, parte a grupului Packeta, cu cea mai mare rețea de puncte pick-up din Europa Centrală și de Est, dublează anul acesta investițiile pe piața din România și alocă 2 milioane de euro pentru dezvoltarea afacerii. Operațiunile din România au urcat ca importanță în regiune, pe fondul rezultatelor obținute anul trecut.
Investițiile vor fi direcționate către deschiderea a două noi depozite de câte 4.000 de mp fiecare, la Oradea și la București. În prezent, Coletăria.ro operează 2 depozite în România: unul la București, hub regional, ce permite livrări directe de colete în România Bulgaria, Grecia și Cipru, cu un timp de livrare de doar 24 de ore și unul la Oradea, de 1.000 de mp, amplasat în apropierea vămii Borș, la granița cu Ungaria, pentru a facilita magazinelor online din UE transmiterea rapidă a coletelor în România. Totodată este un hub foarte important pentru magazinele online din vestul României, care pot trimite mai rapid coletele
atât în țară, cât și în afară.
Linii de dezvoltare
De asemenea, vor fi continuate investițiile începute anul trecut în dezvoltarea logistică, în echipamentele tehnice și de manipulare a coletelor, în dezvoltarea platformei, în creșterea efectivului de personal angajat, în crearea de noi linii directe de transport internațional, în integrări tehnice, în dezvoltarea rețelei de puncte pick-up și în creșterea flotei interne de transport.
Un alt obiectiv al Coletăria.ro pentru 2021 este creșterea numărului de magazine online partenere. Anul trecut, compania a înregistrat o creștere de 200% a numărului de clienți magazine online. Cei mai mulți dintre clienții Coletaria.ro comercializează articole cosmetice parfumuri, haine, bijuterii, produse IT&C, electrocasnice, produse care țin de industria de health & beauty și, mai nou, produse de protecție sanitară, unde se înregistrează o creștere semnificativă în contextul COVID 19.
Planuri pentru 2021
„Pentru anul 2021, ne propunem creșteri cel puțin duble față de anul 2020, atât din punctul de vedere al numărului de colete procesate, cât și al numărului de magazine online din România înscrise în sistemul Coletăria.ro, conform planului de creștere anuală al grupului Packeta”, spune Alexandr Jeleascov, CEO Coletăria.ro.
Planul pentru acest an vizează creșterea numărului de parteneri atât clienți magazine online, cât și selleri (persoane juridice), care nu dețin magazine online proprii, ci își desfășoară activitatea comercială prin intermediul marketplace-urilor
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz