MarComm

Cohn & Jansen a semnat campania de lansare Wet, cel mai nou produs din portofoliul Valvis Holding

Reading Time: 2 minute

Wet, noul drink lansat de Valvis Holding Group și comunicat de Cohn & Jansen, este un hard Seltzer cu apă minerală naturală și 4.5% alcool. Nu conține gluten, coloranți și conservanți artificiali.

Wet se găsește la raft în diferite sortimente: Wet Mango, Wet Peach, Wet Minty Lime și Wet Grapefruit. Brandul este născut de la zero, cu naming de la Cohn & Jansen și packshot de la Valvis Holding Group.

„Ne-am dorit să avem un nume cu tracțiune și să imprime o atitudine întregii comunicări, care să fie la fel ca produsul și ca targetul căruia i se adresează – dezinhibat”, a spus Felicia Stoica, Cohn & Jansen.

Ideea văzută de Cohn & Jansen

„Nimănui nu-i place să stea pe uscat, atunci când vine vorba de fun. Nu-i vorba doar de alcool, ce-i Wet e mai witty, mai puțin plictisitor, te răcorește și la propriu și la figurat. În plus, uscatul e un teren deja cunoscut. Wet încă te mai poate surprinde”, crede Roxana Cristea, Cohn & Jansen.

Campanie și extra-campanie:

Lansarea Wet beneficiază de o campanie integrată: TVC – un spot fresh, colorat, ritmat, regizat de Tessa Doniga Johnson, Digital, Brand Experience și Social Media.

Echipele care au contribuit la realizarea campaniei au fost formate din:

Valvis Holding: Jean Valvis – Președinte & CEO; Christos Valvis – Project Manager; Adrian Chiforescu – Brand Manager; Valentina Vesler – Director de Comunicare și Advertising; Marius Perțe, Cristian Megherlich – Art Director; Andreea-Ștefania Velicoiu, Raluca Popescu – Social Media; Gabriel Săftescu – Paid Media; Menotty Tudosie – Special Projects Manager

Cohn & Jansen: Roxana Cristea, Felicia Stoica, Octavian Budai – creație; Cristina Abdel – strategie; Miriam Ivănescu, Andreea Mateescu – Client Service; Ilinca Dumitrescu – AV; Gabriela Gheorghe – DTP

Casa de Producție: MME

Director TVC: Tessa Doniga Johnson

Producție Social Media: Norbert Fodor

Cohn & Jansen este o agenție independentă de publicitate, full-service, înființată în 2002, care oferă servicii de strategie, creație, retail marketing, events & brand experience și digital. Printre brandurile aflate în portofoliu sunt: BCR, George, Petrom, Aqua Carpatica, Bergenbier, brandurile din portofoliul Bayer (Bephanten, Elevit, Supradin, Redoxon) Red Bull, Vodafone Retail, Mondelez, JDE etc.

Photo 63841436 © Joannatkaczuk | Dreamstime.com

Romanita Oprea

Recent Posts

Cristian Popa, BNR: Viitorul României este în Europa. De la aderare, am atras fonduri europene de 100 mld. euro

Într-un moment în care pare că direcția europeană a României este pusă sub semnul întrebării, cred că este util să…

12 ore ago

BCR contribuie cu 200.000 de euro pentru redeschiderea Sălii Studio a Teatrului de Stat din Constanța

Sala Studio, un nou și modern spațiu de spectacole, s-a redeschis vineri la Constanța, în cadrul Teatrului de Stat. Singura…

12 ore ago

Au fuzionat oficial BT Leasing și OTP Leasing

Grupul Banca Transilvania anunță prima fuziune în rândul subsidiarelor achiziționate în acest an de la OTP Group, între BT Leasing…

12 ore ago

Curtea Constituțională a validat primul tur de scrutin al alegerilor prezidențiale

CCR a decis confirmarea rezultatului primului tur și a confirmat calendarul inițial al alegerilor prezidențiale, cu al doilea tur de…

14 ore ago

Hidroelectrica pune în funcțiune HA 5 Stejaru, după retehnologizare

Hidroelectrica anunță recepția lucrărilor de retehnologizare pentru Hidroagregatul nr. 5 (HA5) din cadrul Centralei Hidroelectrice Stejaru prin retehnologizare, puterea HA5 a…

17 ore ago

Rituals Cosmetics deschide cel de-al doilea magazin din România

Rituals Cosmetics, brandul internațional specializat în produse de îngrijire naturală a corpului și a pielii, parfumuri pentru casă și seturi…

22 de ore ago