Cognizant Softvision caută 500 de specialiști IT
Reading Time: < 1 minutCognizant Softvision își dezvoltă operațiunile din România, pentru a răspunde unei cereri crescute pentru soluții de dezvoltare și transformare digitală utilizate de clienți din domeniul serviciilor financiare, asigurări, retail, turism, precum și alte industrii. Planurile de creștere a echipei vizează recrutarea a cel puțin 500 de profesioniști în domeniul tehnologiei creative, până la finalul acestui an.
Pe lângă extinderea echipei (cu 1.700 de angajați în prezent), divizia de Digital Engineering din cadrul Cognizant plănuiește lansarea de noi studiouri de design în zone cheie din București, Iași și Timișoara. Portofoliul global al Cognizant Softvision include clienți precum Groupon, Macy’s și Mozilla.
România este un hub al rețelei globale Cognizant Softvision, ce cuprinde un portofoliu de peste 3000 de produse dezvoltate și profesioniști în domeniul IT și design care lucrează din 30 de studiouri prezente în 9 țări, pe 5 continente.
„România este un pol important de inovație digitală, cu unele dintre cele mai bune talente în design și software din lume”, a declarat Malcolm Frank, Președinte, Cognizant Digital Business. „Planurile de extindere ne consolidează reputația, construită prin calitate, sustenabilitate și o dezvoltare sănătoasă a business-ului în ultimele două decenii. Dezvoltăm unele dintre cele mai atrăgătoare produse software pentru companii de top din lume”, a adăugat Frank.
Înainte de a fi achiziționată de Cognizant în 2018, Softvision era o companie consacrată în România, fiind fondată în Cluj-Napoca, în urmă cu peste 20 de ani. Cognizant a înregistrat în 2018 venituri de 16.13 miliarde de dolari. Achiziția Softvision de către Cognizant a creat una dintre cele mai puternice companii din lume în domeniul dezvoltării digitale și un lider în dezvoltarea produselor software.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz