Stiri

Cognizant România angajeazǎ peste 100 de specialişti IT

Reading Time: 3 minute

Cognizant România recruteazǎ peste 100 de experți IT, în plus față de cei mai mult de 100 angajați de la începutul anului 2024. Pozițiile deschise, nivel Mid-Senior, sunt disponibile în toată România, într-un model de muncă hibrid, pentru specialiști în Java, FullStack Web, .NET, AI & Analytics, Data, DevOps și QA Automation.

Sectorul IT a resimțit provocǎri constante în ultimii ani, de la creşteri accelerate, pânǎ la reechilibrarea care a început în 2023. Capacitatea de adaptare şi flexibilitatea companiilor, cât și a specialiştilor din domeniu reprezintǎ o prioritate în acest context. E important sǎ continuǎm sǎ generǎm valoare pentru fiecare industrie prin soluții digitale care evolueazǎ acum în mod accelerat şi sǎ ne susținem clienții, asigurându-ne astfel succesul reciproc. Este nevoie ca fiecare specialist IT să-și analizeze setul de abilități şi expertiza, sǎ învețe, sǎ se dezvolte constant, pentru a fi în pas cu noile tendințe. Acest lucru începe devreme, prin apetitul educat pentru tehnologie pe care îl au noile generații şi continuǎ pe tot parcursul carierei fiecǎrui profesionist”, spune Mihai Constandiș (foto), Country Manager, Cognizant România.

Proiecte globale

Angajații vor lucra cu clienți din SUA și Europa, companii care activează în domenii precum Healthcare, Media & Tech, Banking & Financial Services, Retail, Automotive, care își doresc experiențe digitale personalizate pentru utilizatorii lor finali și pentru business, cu scopul de a-și automatiza, optimiza și digitaliza experiențele.

Educația continuǎ este o direcție strategicǎ în Cognizant România, angajații noștri beneficiază de programe vaste de Learning & Development, incluzând programe diversificate de Reskilling şi Upskilling şi programe de inovare (Bluebolt). În iunie am avut o sǎptǎmânǎ dedicatǎ Learning & Development, iar în iunie-iulie derulǎm intern Innovation Festival, context în care colegii noştri împǎrtǎșesc experiențe de inovare”, a declarat Raluca Dolan, HR Director, Cognizant România. 

Impactul GenAI

Un studiu asupra impactului economic al Gen AI în Statele Unite, în următorii 10 ani, arată că 90% din locurile de muncă vor fi perturbate într-un fel de inteligența artificială generativă, pregătind scena pentru o schimbare profundă a modului în care abordăm munca, productivitatea și creșterea economică. Impactul tehnologiei va fi influențat de rata de adoptare din partea business-urilor și de cât de repede se pot adapta oamenii la noile moduri de lucru.

Pe măsură ce clienții noștri privesc tot mai mult spre viitor și se gândesc la cum va arăta business-ul lor mâine, căutând să inoveze, în special încercând să încorporeze inteligența artificială, am încercat să gândim serviciile și soluțiile pe care le oferim astfel încât să venim în întâmpinarea acestor nevoi. În ultimul timp, am observat o disponibilitate crescândă din partea clienților pentru investiții în această direcție. Prin urmare, în plus față de cei peste 100 angajați de la începutul anului 2024, recrutăm acum peste 100 de experți IT, nivel Mid-Senior, din toată România, pentru munca în regim hibrid, specialiști în Java, Full Stack Web, .NET, AI & Analytics, Data, DevOps și QA Automation”, a declarat Matei Neagoș, Head of Delivery, Cognizant România.

Studio tech interactiv pentru copii, la Destiny Park

Totodată, Cognizant România lansează un nou concept “edu-tech” în Studio-ul din cadrul Destiny Park București, unde compania este prezentă cu un spațiu alternativ de joacă și învățare încă din 2022.

Cognizant România este singurul partener IT al Destiny Park, acest oraș în miniatură, dedicat copilor, iar în acestă vară compania vine cu o nouă experiență gândită să activeze creativitatea și curiozitatea vizitatorilor. Copiii care vor ajunge în spațiul de experiență Cognizant vor face primii pași pe tărâmul IT-ului. De la puzzle-uri inedite, serii logice, intrebări de cultură generală legate de tehnologie, la jocuri menite să le dezvolte diverse abilități și cunoștințe, toate acestea le oferă copiilor și tinerilor un cadru optim pentru explorarea tehnologiei într-un mod atractiv.

Destiny Park este un reper în educația non-formală în România. În 2023 am avut 173.175 de vizitatori. Când am deschis parcul, în septembrie 2022, am luat în calcul, pentru primul an, doar vizitatori din București și Ilfov. Acum ne vin copii nu doar din tot Sud-Estul și Sud-Vestul țării, dar și din orașe precum Cluj-Napoca, Iași, Oradea sau Timișoara și din străinătate. Acest lucru ne bucură, pentru că oamenii au înțeles repede ce înseamnă învățarea prin joacă și joc. Parteneriatele cu companii de renume precum Cognizant ne ajută să aducem realism în experiențele copiilor și să consolidăm percepția acestora despre industriile reprezentative. Copiii iubesc tehnologia și se bucură de experiențele care aduc și distracție, pe lângă informații”, arată Ana-Maria Pascaru, Director de Marketing Destiny Park.

Activitățile sunt structurate pe categorii de vârstă, 3-6 ani, 7-10 ani și 11-14 ani, astfel încât fiecare copil care ajunge în Studio-ul Cognizant să aibă parte de o experiență memorabilă, potrivită atât cu vârsta, cât și cu percepția, înțelegerea și curiozitatea sa.

Alex Rădescu

Recent Posts

YOLO Pilates: Gimnastică antreprenorială

Cum plănuiesc Elena Băgescu, Veronica Zaharia și Andrei Poppa, fondatorii YOLO Pilates, să aducă această formă de mișcare mai aproape…

11 minute ago

Freshful by eMAG: Peste 30.000 de litri de bere rece livrați în primele două săptămâni ale EURO 2024

În primele două săptămâni de la debutul campionatului, Freshful by eMAG a livrat direct la ușile suporterilor peste 30.000 de…

9 ore ago

Pilotul F1 Charles Leclerc, ambasador global al Bang&Olufsen

Bang & Olufsen l-a desemnat pe Charles Leclerc drept noul ambasador global al mărcii. Bang & Olufsen și Charles Leclerc…

14 ore ago

Federația Română de Ciclism și Auchan extind parteneriatul pe încă 5 ani

După ce a devenit, în 2019, partener principal al Federației Române de Ciclism, Auchan prelungește parteneriatul cu Federația Română de…

15 ore ago

Google News Initiative organizează workshop-uri pentru jurnaliști

Google News Initiative organizează o serie de workshop-uri pentru jurnaliști în această vară. Vor fi 4 sesiuni care vor prezenta…

16 ore ago

Brandurile de spirtoase și activarea de festival în 2024

Vara aparține festivalurilor și concertelor mari în aer liber, evenimente în cadrul cărora brandurile găsesc o portiță perfectă pentru a…

16 ore ago