Activitatea de CSR a Coca-Cola HBC România înglobează un nou proiect. Acesta urmărește sprijinirea tinerilor care nu au încă un loc de muncă să devină activi pe piața muncii.
Programul „La TINEri este Puterea” va fi implementat alături de un partener non-guvernamental, selectat pe baza unui concurs de proiecte. ONG-urile din țară, care activează în acest domeniu, își pot depune aplicația, până pe 5 aprilie 2017. Criteriile de selecție, precum și documetele solicitate sunt disponibile pe site-ul companiei.
Tinerii care vor fi incluşi anul acesta în program vor lua parte la workshop-uri, sesiuni de e-learning şi grupuri de sprijin. Totodată, ei vor avea acces la oportunităţi de networking, toate aceste instrumente urmând a fi puse la dispoziţia lor de către Coca-Cola HBC România, partenerul non-guvernamental selectat şi de către partenerii strategici ai acestui program precum furnizori, retaileri.
„Prin acest program vom contribui la găsirea de soluţii pentru o problema ce afectează un segment extrem de important – tinerii. Lipsa unui loc de muncă şi a unor oportunităţi de dezvoltare profesională şi personală transformă acest segment într-unul extrem de vulnerabil. 2017 este un an pilot pentru iniţiativa La TINEri este puterea, la finalul căruia ne propunem ca majoritatea celor incluşi în program să se bucure de o schimbare în bine în viaţa lor.”, declară Irina Ionescu, Public Affairs & Communication Manager, Coca-Cola HBC România.
Un procent de 23% din totalul tinerilor din România, cu vârste cuprinse între 18 şi 25 de ani, însemnând aproximativ 440.000 de persoane, nu activează pe piaţa muncii, nu urmează nicio formă de învăƫământ şi nici nu sunt înscrişi în programe de dezvoltare personală, potrivit datelor Eurostat. În acest context, Coca-Cola HBC România lansează către organizaţiile non-guvernamentale locale invitaţia de a deveni parteneri în programul „La TINEri este puterea”.
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…
Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…
O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…
Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…
De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…
Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…