CSR

Coca-Cola susține tinerii în căutarea primului job

Reading Time: < 1 minut

Activitatea de CSR a Coca-Cola HBC România înglobează un nou proiect. Acesta urmărește sprijinirea tinerilor care nu au încă un loc de muncă să devină activi pe piața muncii.

Programul „La TINEri este Puterea” va fi implementat alături de un partener non-guvernamental, selectat pe baza unui concurs de proiecte. ONG-urile din țară, care activează în acest domeniu, își pot depune aplicația, până pe 5 aprilie 2017. Criteriile de selecție, precum și documetele solicitate sunt disponibile pe site-ul companiei.

Tinerii care vor fi incluşi anul acesta în program vor lua parte la workshop-uri, sesiuni de e-learning şi grupuri de sprijin. Totodată, ei vor avea acces la oportunităţi de networking, toate aceste instrumente urmând a fi puse la dispoziţia lor de către Coca-Cola HBC România, partenerul non-guvernamental selectat şi de către partenerii strategici ai acestui program precum furnizori, retaileri.

„Prin acest program vom contribui la găsirea de soluţii pentru o problema ce afectează un segment extrem de important – tinerii. Lipsa unui loc de muncă şi a unor oportunităţi de dezvoltare profesională şi personală transformă acest segment într-unul extrem de vulnerabil. 2017 este un an pilot pentru iniţiativa La TINEri este puterea, la finalul căruia ne propunem ca majoritatea celor incluşi în program să se bucure de o schimbare în bine în viaţa lor.”, declară Irina Ionescu, Public Affairs & Communication Manager, Coca-Cola HBC România.

Un procent de 23% din totalul tinerilor din România, cu vârste cuprinse între 18 şi 25 de ani, însemnând aproximativ 440.000 de persoane, nu activează pe piaţa muncii, nu urmează nicio formă de învăƫământ şi nici nu sunt înscrişi în programe de dezvoltare personală, potrivit datelor Eurostat. În acest context, Coca-Cola HBC România lansează către organizaţiile non-guvernamentale locale invitaţia de a deveni parteneri în programul „La TINEri este puterea”.

Doriana Matei

Recent Posts

PepsiCo România anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…

7 ore ago

Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată VML România

Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…

8 ore ago

Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…

9 ore ago

Vinoteca Românească: Cum a salvat o investiție de 500.000 euro unele dintre cele mai vechi vinuri ale României

Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…

12 ore ago

Kostas Salvaras, noul Area Vice President South-East Europe Cluster al Philip Morris International

De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…

12 ore ago

Primul hub de longevitate din România s-a deschis la București, după o investiție de peste un milion de euro

Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…

14 ore ago