Coca-Cola lansează Ediția Limitată Coke Creations împreună cu Rosalia, câștigătoarea premiilor Grammy și noua vedetă a muzicii pop-flamenco
Reading Time: 2 minuteCoca-Cola a lansat cea mai îndrăzneață și inovatoare ediție limitată Coca-Cola Creations de până acum, o surprinzătoare colaborare cu câștigătoarea premiilor Grammy și noua senzație a muzicii spaniole, Rosalía.
Coca-Cola Movement este prima lansare Coca-Cola Creations din 2023 și aduce la viață puterea transformatoare a muzicii. În colaborare cu Rosalía – un artist pionier care a depășit granițele muzicale și culturale – gustul unic al noii ediții reflectă personalitatea muzicală a artistei.
“Transformarea ca modalitate de exprimare a sinelui este puternică și cu un ecou răsunător în generația actuală, iar muzica este limbajul universal pentru ceea ce înseamnă evoluție. Colaborarea cu inspiraționala și neconvenționala artistă Rosalía pentru a da viață celei mai noi ediții Coca-Cola® Creations înseamnă explorarea de noi teritorii pentru Coca-Cola Creations. Sperăm ca fanii Rosalíei și Coca-Cola să îndrăgească noua ediție limitată!” a declarat Oana Vlad, Senior Director, Global Strategy Coca-Cola.
Noua ediție vine într-un ambalaj contrastant, menit să reflecte personalitatea Rosalíei prin culori vibrante, doodle-uri pe care Rosalía le-a desenat de mână în timp ce se lucra pentru prima dată la mostra Coca-Cola Movement, suprinzând bine-cunoscutul logo Coca-Cola în stil spencerian care se transformă într-o schiță pentru a surprinde un moment de metamorfoză.
În cadrul acestei inedite colaborări cu Coca-Cola Creations, Rosalía va lansa și un nou single exclusiv, intitulat „LLYLM”, care a fost inspirat de Coca-Cola Movement.
Lansată la nivel global de Columbia Records, piesa este și o premieră pentru artist: conține mai multe limbi, inclusiv o secțiune completă în engleză. Noul single va fi soundtrack-ul videoclipului de lansare al produsului Coca-Cola Creations Movement, un videoclip plin de energie, cu Rosalía în rol principal, care combină fotografia cu secvențe de animație pentru a ilustra și celebra versiunile ei surprinzătoare.
„În calitate de fan Coca-Cola de mult timp, sunt încântată să co-creez o băutură care să reflecte călătoria mea prin muzică, modă și alte pasiuni, împreună cu o nouă melodie, LLYLM, pe care am scris-o pentru a însoți această lansare. Este o onoare să îi inspir pe alții să-și depășească limitele și să exploreze noi expresii ale lor”, a spus artista Rosalía.
Fanii pot scana codul QR de pe doza Coca-Cola Movement de colecție și astfel accesează Coca-Cola Creations Hub, unde îi așteaptă experiențe digitale captivante. Pot descoperi și explora noi teritorii, cum ar fi conținutul din culise al single-ului Rosalíei sau chiar un test de personalitate, care în baza răspunsurilor, le generează propriul avatar 3D și trăsăturile lor în Metaverse, dar și un playlist personalizat în funcție de starea de spirit.
Coca-Cola Movement urmărește succesul lansărilor anterioare în ediție limitată sub platforma Coca-Cola Creations, inclusiv Coca-Cola Intergalactic, Coca-Cola ediția limitată a artistului Marshmello și Coca -Cola Dreamworld. Coca-Cola Movement Zero Zahăr este disponibilă în Europa și în România, începând cu luna februarie.
În decursul anului 2023, compania va dezvălui și alte creații Coca-Cola în ediție limitată, care prezintă inovații unice și colaborări neașteptate.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz