Coca-Cola lansează ‘Made of Fusion’, prima platformă globală a brandului FUZETEA
Reading Time: 2 minuteBrandul de ceai rece ready-to-drink FUZETEA, din portofoliul Companiei Coca-Cola, lansează o campanie globală de brand, prima din istoria sa. Campania este dezvoltată în jurul conceptului de fuziune și pornește de la ideea că tot ce este special în lume, inclusiv oamenii, rezultă dintr-o fuziune a contrastelor.
‘Made of Fusion’ este o platformă creativă de brand globală, end to end, pornită de la un adevăr general valabil: toate experiențele din viață, chiar și cele mai emoționante sunt, de fapt, o fuziune de visuri, frici și aventuri. Fuziunea de emoții reflectă însăși esența produsului, un trio contrastant de ceai blând, fructe vesele și plante aromatice.
Platforma evidențiază fuziunea contrastelor, cu accent pe relaxarea activă și ne invită să ne bucurăm de momente de destindere, rămânând totodată activi și plini de energie.
“Ne dorim să celebrăm natura umană în toată complexitatea sa, așa cum este oglindită de diversitatea și fuziunea ingredientelor din produsul nostru. FUZETEA este compus din elemente la fel de contrastante precum oamenii care-l beau și lumea în care ei trăiesc. Ce face FUZETEA special sunt chiar cele trei ingrediente unice: ceai blând, fructe vesele și plante aromatice”, – George Wheen, Sr. Director Brand Strategy Tea.
În următorii 3-5 ani, prin platforma ‘Made of Fusion’ vor fi lansate mai multe campanii care vor purta consumatorii într-o călătorie a explorării. În cel de-al doilea și al treilea an al campaniei, platforma ‘Made of Fusion’ va continua să dezvolte noi modalități de interacțiune cu comunitățile de ‘exploratori moderni’.
Despre campania pentru platforma globală a FUZETEA
În România, campania de comunicare a platformei a început recent și include un spot TV dedicat, promovare online și în social media, OOH, colaborări cu influenceri.
“Suntem făcuți dintr-un amestec de contraste, iar fuziunea perfectă a contrastelor face FUZETEA să fie unic. Produsul acesta este special nu datorită unui singur ingredient, ci prin fuziunea extraordinară dintre un ceai, fructe și plante aromatice, menite să stârnească simțurile în momente de relaxare activă. Ne bucurăm să oferim ‘Made of Fusion’ comunității de ‘exploratori moderni’ din România”. – Iuliana Nedelcu, Marketing Director, Coca-Cola România.
Platforma creativă ‘Made of Fusion’ este dezvoltată și lansată de mai multe agenții din cadrul Interpublic Group, printre care McCann Bucharest, în calitate de lead agency, alături de MRM Bucharest, cu rolul de lead digital agency. Echipa de creație McCann a colaborat cu echipa Coca-Cola, alături de regizorul egiptean Ali Ali și fotograful internațional Ignacio Ricci. Campania este produsă de o echipă internațională de profesioniști din mai multe colțuri ale lumii.
“Ne-am dorit să dăm brandului FUZETEA un rol în cultură, o voce și un punct de vedere. Să aducă oamenilor o revelație despre cum se pot raporta la lume, la ce li se întâmplă și la ce îi înconjoară. Noi, oamenii, suntem o fuziune de experiențe contrastante – și bune și rele, bariere care ni se pun și ambiții de a le depăși, pași înainte și eșecuri, lucruri la care visăm și lucruri de care ne temem. Toate fuzionează și ne fac unici, mai buni.
Prin revelația că suntem ‘Made of Fusion’, ne-am dorit să inspirăm oamenii să aibă o atitudine mai optimistă asupra a tot se întâmplă în viața lor.” – Cătălin Dobre, Chief Creative Officer, McCann Worldgroup.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz