Coca-Cola anunță lansarea Intergalactic, în ediție limitată
Reading Time: 3 minuteDupă mai mult de 30 de ani de când Coca-Cola a călătorit printre stele, noua Coca-Cola Intergalactic readuce inspirația explorării spațiului printr-o simplă degustare.
Coca-Cola anunță lansarea ediției limitate Intergalactic, inspirată din lumea cu posibilități infinite a spațiului cosmic.
Intergalactic este o interpretare nouă a gustului atât de iubit și cunoscut al Coca-Cola, neasteptata si delicioasa deopotriva. Băutura are o nuanță de roșu strălucitor ce te poartă cu gândul către un cer înstelat dintr-o galaxie îndepărtată și oferă o senzație revigorantă, care te transpune într-o călătorie prin răcoarea vidului cosmic.
Coca-Cola Creations
Intergalactic este primul produs Coca-Cola lansat în ediție limitată sub umbrela Coca-Cola Creations în Europa, o noua platformă de comunicare a brandului Coca-Cola. Coca-Cola Creations aduce în prim plan inovația la nivel de produs și design, bazându-se pe colaborare, creativitate și conexiuni interculturale.
Noua platformă creează un spațiu pentru experiențe noi și incitante, facilitând conexiuni atât în lumea fizică, cât și în cea virtuală. Printre aceste experiențe este inclus și primul concert al unui pop star international ce poate fi urmarit, in realitate augmentata, chiar pe doza Coca-Cola. Acesta este susținut de Ava Max, iar piesele vor fi dezvăluite treptat, prima va putea fi urmărită începând cu 17 iunie în hub-ul Coca-Cola Creations, iar “biletul de intrare” este chiar doza de Coca-Cola Intergalactic.
Spectatorii o vor vedea pe Ava Max interpretând trei dintre cele mai cunoscute piese ale sale: “Kings & Queens”, “Sweet but Psycho” și “EveryTime I Cry” – într-o lume virtuală surprinzătoare, colorată în multiple tonuri de roșu.
Oana Vlad, Senior Director, Global Brand Strategy declară:
„Coca-Cola Creations pornește de la tot ce știi și iubești la brandul Coca-Cola, dar adaugă un twist nou și unic pe care îl numim ‘o nouă expresie a brandului’. Și această expresie este inspirată de creativitate, colaborare și cultură. Mai simplu, Coca-Cola Creations introduce o serie de arome în ediție limitată, stiluri unice de design de produs și experiențe pentru fani, atât în lumea reală, cât și în cea digitală”.
Joshua Schwarber, Senior Director, Global Digital Design, spune:
„Pentru prima editie Coca-Cola Creation, am avut oportunitatea să ne întrebăm ce gust ar putea avea spațiul cosmic. Iar acum suntem foarte încântați să anunțăm Intergalactic – primul produs lansat în cadrul aceastei platforme în Europa. –– Coca-Cola Intergalactic este o ediție limitată, inspirată de fascinația fiecăruia dintre noi față de explorarea spațiului cosmic.
Ne dorim să aducem în viața de zi cu zi un pic din magia și misterul care ne fac să iubim cosmosul, pornind chiar de la prima degustare.” Campania Coca-Cola Creations se va concentra în perioada următoare pe o serie de activări speciale în digital și social media”.
De altfel, tot conținutul Coca-Cola Creations va fi împărtășit sub forma unei experiențe digitale pe telefonul mobil, prin intermediul căreia fanii pot descoperi posibilitățile infinite ale universului Coca-Cola Intergalactic prin filtre de Instagram, experiențe ASMR și multe altele.
Noua Coca-Cola Intergalactic este un produs lansat în ediție limitată, fiind disponibil în limita stocurilor, la doze de 250 ml, în diferite magazine din țară.
În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. Pe plan local, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România. Conform studiului „Impactul socio-economic al Sistemului Coca-Cola în România”, realizat pe baza datelor financiare din 2020, prezența acestui sistem pe piața locală generează o valoare adăugată de 434 de milioane de euro, echivalentul a 0,20% din PIB-ul României.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz