Coca-Cola caută următorul mare vlogger al României
Reading Time: < 1 minutCoca-Cola, împreună cu șapte dintre cei mai cunoscuți vloggeri din România, se află în căutarea celui care poate fi The Next Big Vlogger. În cadrul acestui proiect, pe modelul talent show-urilor atât de populare în ziua de azi, Mikey Hash, băieții de la Noaptea Târziu, Anne-Marie Chelariu de la Vlog-ul de Marți, Laura Giurcanu, BROmania, Ilie’s Vlogs și Maximilian Ioan devin mentorii a 14 finaliști care vor învăța timp de patru zile, în bootcamp-ul Coca-Cola, despre cum se face vlogging de calitate. În finală vor rămâne șapte dintre care va fi ales Romania’s Next Big Vlogger.
Fiecare mentor va lansa o provocare video, urmând ca participanții în competiție să-și aleagă vloggerul preferat sau provocarea cu care aceștia rezonează și să încarce un video creat de ei pe site-ul www.nextbigvlogger.ro.
Aventura următorului vlogger începe în martie și se va încheia în luna mai, când cel mai bun va câștiga marele trofeu. Campania de promovare va fi una amplă, în care vloggerii antrenori vor fi personajele principale, competiția fiind comunicată atât pe ambalaje (cu pozele lor pe dozele de Coca-Cola, Coca-Cola Zero și Coca-Cola Lime), cât și în online, pe panourile stradale din toată țara, în magazine sau prin proiecte speciale.
Cel care va câștiga competiția, nu doar că va fi un star al Youtube-ului, ci va apărea si pe dozele de Coca-Cola.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz