Stiri Business Companii Tech

CloudCart, platformă de eCommerce, se lansează în România

8 iun. 2023 2 min

CloudCart, platformă de eCommerce, se lansează în România

Reading Time: 2 minute

CloudCart, platforma profesională de eCommerce-as-a-service, se lansează în România. Compania oferă un software pentru a automatiza crearea de magazine online, precum și un ecosistem de parteneriate, instrumente și servicii de asistență dedicate fiecărei piețe, pentru a acoperi nevoile operaționale zilnice ale comercianților online.

Lansată inițial pe piața bulgară, compania are, în prezent, peste 1500 de clienți unici.

Software as a Service

Soluția este livrată pe un model SaaS (Software as a Service), însă tehnologia oferită și platforma eStore sunt doar primul pas. Pe lângă soluțiile standard de eCommerce, CloudCart oferă campanii de marketing prin e-mail, integrarea cu platforme sociale, abonamente la newsletter și analize avansate despre comportamentul utilizatorilor și performanța magazinului.

„Suntem încântați să fim acum prezenți și în România, o piață cu un potențial uriaș în domeniul comerțului electronic. Prin CloudCart oferim un model unic de business, o soluție de eCommerce-as-a-service perfect adaptată nevoilor magazinelor online locale și suntem pregătiți să ne implicăm activ în creșterea acestora. Planurile noastre de dezvoltare includ, printre altele, extinderea parteneriatelor și a rețelei locale și regionale de agenții, freelanceri și diverse companii relevante pentru industrie, care să ofere clienților noștri plus valoare în creșterea și dezvoltarea lor ”, spune Nikolay Iliev, CEO și cofondator CloudCart.

Vânzări de până la 300 milioane de euro

Compania activează, în prezent, pe șapte piețe regionale, iar obiectivele sale includ și creșterea cu 100% în cel puțin 3 piețe cheie – Bulgaria, România și Grecia. În România, compania colaborează cu 10 magazine active și intenționează să-și consolideze prezența prin parteneriate cu bănci și alte companii relevante.

Pe termen mediu, CloudCart vizează extinderea în Serbia, Bosnia Herțegovina și Croația.

Platforma include, în prezent, peste 1500 de firme, industriile principale fiind tehnologie, fashion și beauty.

În 2022, comercianții care au utilizat platforma CloudCart au înregistrat vânzări cumulate de până la 300 milioane de euro. Cele mai solicitate cinci categorii de servicii sunt personalizare UX/UI, creare de landing pages, configurarea inițială a magazinului, servicii de migrație și o varietate de servicii de marketing oferite prin rețeaua partenerilor.  

Array

Articole pe aceeași temă: