În 2021, tot mai multe persoane au început să revină în cabinetele stomatologice. Din cauza absenței vizitelor la dentist în perioada crizei sanitare, mulți medici au fost nevoiți să facă reparații mai mari. De asemenea, printre cele mai căutate servicii de către pacienți sunt aparatul dentar transparent Invisalign, procedurile de makeover, igienizările, dar și albirile dentare.
Fondată în plină pandemie, clinica stomatologică Dentalist își crește constant numărul de colaboratori, precum cei din echipa administrativă, user acquisition, asistente, cât și numărul medicilor. Mai mult decât atât, clinica dorește să se axeze cât mai mult pe digitalizarea medicinei dentare și să le ofere clienților o experiență comodă, fără durere, unde mersul la dentist devine o întâlnire cu un prieten vechi. În acest sens, Dentalist mizează pe serviciile de înaltă calitate și echipa de medici profesioniști și prietenoși. Pentru 2021, Dentalist estimează o creștere de cinci ori a cifrei de afaceri.
Probleme dentare
Una dintre cele mai întâlnire probleme în ceea ce privește sănătatea dentară este ignoranța durerii, a sângerării sau a problemelor care pot apărea la nivelul cavității bucale. Medicii specialiști de la Dentalist subliniază că ignorarea problemelor duce la agravarea acestora și la tratamente mai lungi, complexe și costisitoare.
În ceea ce privește tratarea, aparatul dentar Invisalign este unul dintre cele mai cerute tratamente ale clinicii. Este un aparat dentar cu acțiune mult mai rapidă, transparent și detașabil. De asemenea, tot mai mulți pacienți își doresc un makeover al zâmbetului și apelează la fațetele dentare. Prin tehnicile digitale de scanare a zâmbetului, pacienții pot vedea încă de la început rezultatul final pe care doresc să îl obțină.
„Este extraordinar că pacientul poate vedea înainte de orice procedură cum îi va arăta dantura cu fațete. Medicul modelează digital aspectul dinților, în concordanță cu trăsăturile feței și propune pacientului o modificare a zâmbetului. Pacientul știe la ce rezultat să se aștepte și pornește mult mai încrezător în tratament. La Dentalist ne axăm foarte mult pe calitatea serviciilor oferite deoarece ne dorim ca toți cei care ne trec pragul să fie mulțumiți și să revină cu plăcere”, a declarat Alexandra Mircea (foto), fondatoarea Dentalist.
Categorii de pacienți
În ceea ce privește diferențele între 2020 și 2021, Dentalist notează că anul trecut pacienții se împărțeau în două categorii: cei temători, care veneau doar pentru lucrări punctuale sau urgențe, și cei care alegeau redistribuirea bugetului de vacanță către îmbunătățirea zâmbetului.
Nu în ultimul rând, se observă o schimbare majoră față de 2020 și în numărul de clienți. Acum sunt de patru ori mai mulți, iar până la finalul lui 2021 Dentalist estimează că va ajunge la o creștere de 10 ori a numărului de clienți față de perioada similară din anul precedent.
SeedBlink, platforma all-in-one de equity management și investiții, intră într-o nouă etapă a dezvoltării cu Andrei Dudoiu, până acum președinte…
Veniturile totale ale firmelor din România au crescut de 6,5 ori în ultimii 15 ani, de la 400 miliarde de…
LIFE IS HARD, prima companie românească de software listată la BVB, piața AeRo (simbol LIH), prezintă rezultatele financiare și operaționale…
Schneider Electric și Saint-Gobain, lider în construcții ușoare și sustenabile, și-au unit forțele pentru a implementa primul sistem de automatizare…
Cum arată azi construcțiile responsabile și cum vor arăta ele în viitor, Biz a căutat să afle de la Tamara…
Garanti BBVA și Fondul European de Investiții (FEI) au semnat un acord strategic, prin care oferă garanții de minim 30…