În urma votului prin intermediul aplicației Orange 4G Fun Kit, clienții Orange au ales zonele în care acoperirea 4G va fi extinsă. Astfel, în ordinea voturilor, primele 10 județele indicate de utilizatori sunt Iași, Cluj, Suceava, București/Ilfov, Bacău, Botoșani, Galați, Mureș, Argeș și Alba. În aceste județe, în urma votului a 25 851 utilizatori Orange 3G şi 4G, Orange va începe lucrările pentru extinderea acoperirii 4G, în concordanță cu strategia Orange de a asculta nevoile clienților pentru a le oferi cel mai bun răspuns.
În total, 30 455 utilizatori Orange, atât 3G cât și 4G, au votat cel puțin o secțiune de conținut sau în cea pentru extinderea rețelei 4G, în cadrul aplicației Orange 4G Fun Kit. Eșantionul este reprezentativ la nivel național din punct de vedere al regiunii şi gradului de rezidenţă pentru totalitatea clienților Orange 3G şi 4G, marja de eroare maximă fiind de +/- 0.5%. Datele au fost prelucrate și analizate de către Kantar Millward Brown România. Numărul utilizatorilor Orange 4G care au votat gradul de satisfacție în cadrul aplicației a crescut cu 4018 de respondenți de la ediția de anul trecut.
Clienții au putut vota în perioada 24 august – 24 septembrie. La a doua ediție Orange 4G Fun Kit, aplicația le-a pus la dispoziție utilizatorilor trei categorii de conținut – Cărți audio, Filme și documentare, precum și cea dedicată Selfie-urilor. În premieră, prin intermediul aplicației Orange 4G Fun Kit, utilizatorii au avut posibilitatea să voteze, în cadrul unei secțiuni dedicate, zonele în care acoperirea 4G să fie extinsă cu prioritate, contribuind astfel la îmbunătățirea experienței de utilizare a rețelei 4G.
Piața de Global Business Services (GBS) din România va continua să se extindă într-un ritm alert, cu o rată de…
Schneider Electric a anunțat cele mai recente rezultate ale programului său Schneider Sustainability Impact (SSI) și rezultatele sale financiare pentru…
Producătorii artizanali vin în premieră la Foodservice & Hospitality Expo 2024, alături de ALAS/Asociația Lanțului Alimentar Scurt, la un stand…
Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research și-a propus să afle mai multe detalii despre modul în care românii percep și…
NEXXT Summit 2024 s-a încheiat cu succes, demonstrând încă o dată că România are potențialul de a deveni un centru…
Platforma de influencer marketing Heepsy a realizat un research pentru a identifica care sunt capitalele europene cu cele mai multe…