Stiri

Clienții BCR vor putea avea acces primii la bilete la concertul Coldplay

Reading Time: 2 minute

Trupa britanică Coldplay va concerta în premieră în România, pe 12 iunie 2024, în cadrul unui eveniment legendar care va fi susținut de BCR și Mastercard. Concertul va avea loc pe Arena Națională din București și face parte turneul internațional „Music of the spheres world tour”, care promovează cel de-al nouălea album al formației, lansat în octombrie 2021.

Implicarea BCR și Mastercard în eveniment le va aduce clienților băncii șansa să-și cumpere bilete înaintea tuturor, în regim presale, pe 25 iulie, începând cu ora 15:00.

„Știm cât de așteptată a fost trupa Coldplay în România și ne bucurăm enorm că putem oferi acest beneficiu în exclusivitate clienților BCR. Suntem un brand care înseamnă azi mai mult decât banking, mai mult decât un simplu furnizor de servicii financiare. Venim din mijlocul oamenilor, din mijlocul comunităților mai mici sau mai mari din România, și suntem perfect conștienți care sunt pasiunile și planurile lor de viață. Asta facem zi de zi: încercăm să-i ajutăm să-și îndeplinească visurile. Pentru foarte mulți români, unul dintre aceste visuri a fost să-i vadă, măcar o dată în viață, pe băieții de la Coldplay în concert, unul dintre cele mai frumoase evenimente organizate acum în lume. Iată că acest vis va fi posibil chiar la București!”. Katerina Todorovski, Head of Brand Marketing, BCR

„Mastercard este un promotor al momentelor extraordinare, unice și semnificative, aducând mai aproape de consumatori experiențele pe care le iubesc cel mai mult. Pentru fanii muzicii, această pasiune este de neegalat, iar ocazia de a-și vedea trupa preferată, este, cu siguranță, o experiență de neprețuit. Mai mult, pentru Mastercard, muzica reprezintă o componentă importantă a ADN-ului de brand, odată cu lansarea, în 2019, a identității audio, urmată, în 2022, de lansarea albumului Priceless. Suntem, așadar, încântați să celebrăm pasiunea noastră pentru muzică împreună cu fanii Coldplay, și să susținem, alături de BCR, concertul legendarei trupe la București”. Elena Dincă, Head of Sales for Financial Institutions, Merchants and Government Segments, Mastercard

Pentru a putea participa la pre-sale-ul de pe 25 iulie, clienții BCR trebuie să urmeze doar câțiva pași simpli:

  • Să dețină un card Mastecard valid;
  • Să intre pe site-ul BCR – www.bcr.ro/ro/george-circles/coldplay-2024
  • Să introducă primele șase cifre ale cardului
  • Să finalizeze achiziția biletelor; nu vor putea fi achiziționate decât maximum 4 bilete/card.

Oricine poate deveni client BCR, cu ajutorul contului online George, care poate fi deschis rapid, în numai 10 minute, 100% online, de pe telefon, tabletă sau calculator. Contul George este gratuit dacă optezi să îți primești salariul la BCR sau te asiguri că este alimentat lunar cu 1.000 RON și faci minimum o tranzacție prin aplicația George sau cu cardul. Altfel, comisionul este de 8 lei/lună. Prin contul George, ai câteva avantaje de bază clare:

  • acces gratuit la cea mai bună platforma de digital banking din România – George (conform ratingurilor din magazinele Google Play și AppStore), cu peste 270 de funcționalități introduse în ultimii 5 ani;
  • transferuri gratuite în lei (intra și interbancar);
  • retrageri gratuite cu cardul, oriunde în lume;
  • zero lei comision pentru administrarea contului, emiterea și administrarea cardului principal;
  • acces la două carduri suplimentare standard gratuite;
  • acces la George Moneyback, cea mai tare platformă de cashback din România, prin care primești bani înapoi direct în cont pentru cumpărăturile tale.
Cristi Dorombach

Recent Posts

Spațiu dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor, deschis în București

În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…

31 de minute ago

O fabrică de baterii se va construi la Oradea cu tehnologie Lockheed Martin

Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…

9 ore ago

„Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al grupului DIGI

Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…

14 ore ago

Jason Silva: Viitorul e cibernetic și psihedelic

Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…

15 ore ago

Românii și-ar cumpăra pompe de căldură dacă statul ar acorda subvenții

Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…

15 ore ago

Cifră de afaceri de 3,57 mld. $ pentru Rompetrol Rafinare în primele nouă luni din 2024

Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…

15 ore ago