Digital Creativitate Interviuri Interviuri & Opinii MarComm

Claudiu Trușcă, Heist Industries: Dintotdeauna cu digitalul înainte

8 iul. 2022 2 min

Claudiu Trușcă, Heist Industries: Dintotdeauna cu digitalul înainte

Reading Time: 2 minute

O agenție cu oameni destul de norocoși pentru că încă dinainte de pandemie erau foarte focusați pe tot ce înseamnă digital, deci schimbarea în ceea ce privește trendurile din piață nu a fost atât de intimidantă, spune Claudiu Trușcă, Head of Digital.

Cum găsiți oamenii de care aveți nevoie, cum rețineți talentele? Cum stimulați creativitatea și curiozitatea echipei?

Trăim vremuri în care este din ce în ce mai greu să atragi noi talente cu proiecte “cool” și “salariu atractiv”. Ele rămân în continuare foarte importante, dar de cele mai multe ori nu sunt suficient de convingătoare pentru candidații ideali. După niște ani cel puțin atipici, ne dăm seama că performanța nu vine de fiecare dată cu beneficii imediate, ci cu și mai multe provocări, industria se standardizează pe alocuri, oamenii se transformă în resurse, iar abordarea poate deveni una extrem de impersonală.

Tocmai de aceea, cred că retenția se menține atunci când investești în fiecare angajat nu numai sume, ci și timp. În mixul de bene­ficii, efortul constant de a menține sentimentul de apartenență printr-o abordare personală și transparentă, construită plecând de la nevoile specifice ale fiecăruia reprezintă un must pentru a păstra în echilibru retenția, creativitatea și curiozitatea echipelor.

Claudiu Trușcă, Heist Industries

Care a fost impactul digitalizării rapide din ultimii doi ani pentru voi? Cum ați adaptat businessul la noua realitate?

Din punct de vedere business, aș spune că am fost destul de norocoși pentru că încă dinainte de pande­mie eram foarte focusați pe tot ce înseamnă digital, deci schimbarea în ceea ce privește trendurile din piață nu a fost atât de intimidantă. Din contră, chiar dacă a venit peste noapte, ne-a adus o mulțime de oportunități, ne-a făcut să fim și mai curioși, să explorăm din ce în ce mai multe industrii, lucruri care au venit la pachet cu satisfacții și reușite, dar și cu exemple de “așa da”/“așa nu”.

În ceea ce privește digitalizarea proceselor interne, am fost obligați să trecem la metodele digitale de comunicare folosite de întreaga industrie. Ne-am adaptat rapid și cu succes la Teams sau Zoom, dar cu siguranță, dincolo de eficiența sau ineficiența lor, o mare parte simțim nevoia și sperăm ca noua realitate să implice mai multă interacțiune reală. 

Photo 100369251 © Alexandersikov | Dreamstime.com

Articolul a fost inițial publicat în Biz nr. 364 (16 iunie – 17 iulie 2022). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: