CSR Business Companii Marketing Stiri

Peste 8.000 de ambalaje colectate în zonele de relaxare amenajate de Ciucaș

19 oct. 2022 4 min

Peste 8.000 de ambalaje colectate în zonele de relaxare amenajate de Ciucaș

Reading Time: 4 minute

Marca de bere Ciucaş şi-a continuat misiunea de a produce schimbări  pozitive asupra mediului înconjurător şi în acest an. Ambiţia de a colecta separat ambalajele de bere cu ajutorul consumatorilor săi responsabili a fost atinsă cu succes. Peste 8.000 de ambalaje au fost colectate în decursul a patru săptămâni.

Obiectivul programului Ciucaş “Păstrează natura curată” a fost apreciat de români. Iniţiativa face parte din agenda de sustenabilitate a companiei Ursus Breweries.

În perioada 22 iulie – 14 august 2022, în Poienile Ciucaş s-a desfăşurat programul “Păstrează natura curată”. Astfel, au fost amplasate câte un aparat de colectare a aluminiului şi câte două urne pentru colectarea sticlei şi a ambalajelor PET, în spaţiile de relaxare din Răşinari, Valea Zânelor, Lacul Noua, Valea Doftanei, Budeasa, Bucov, Haleş şi C.A Rosetti.

Consumatorii au ales să participe la această inițiativă și, cu ajutorul lor, s-au colectat, în patru săptămâni, peste 8000 de ambalaje, însumând aproximativ 720 kg. În Brașov au fost colectate cele mai multe doze de aluminiu, din zona de relaxare de la Lacul Noua. Aerul curat din Prahova și culoarea azurie a lacului de pe Valea Doftanei au creat un cadru perfect pentru ieşirea în natură. Aici s-au colectat cele mai multe ambalaje PET. Iar numărul cel mai mare de sticle a fost strâns lângă Iaşi, în Poiana C.A. Rosetti.

Veronica Păniţă, Senior Brand Manager Ciucaş.  

„A fost o adevărată mobilizare de forţe. Vestea despre campania noastră s-a răspândit repede, iar oamenii au venit în Poienile Ciucaș bucuroși să colecteze separat deșeurile și să își savureze berea în aer curat. De un real ajutor au fost şi partenerii noştri GreenPoint Management și Canpack Recycling, întrucât am reuşit împreună să igienizăm şi să reciclăm ambalajele colectate. Este un pas important spre drumul schimbărilor pozitive atât pentru natură, cât şi pentru oameni”, a declarat Veronica Păniţă, Senior Brand Manager Ciucaş.  

Motto-ul acestei campanii „Natura îţi mulţumeşte, Ciucaş te cinsteşte” a fost îndeplinit cu real succes. Consumatorii care au vizitat Poienile Ciucaş au fost încântați să îşi petreacă timpul liber într-un spaţiu frumos amenajat şi curat.

Pe site-ul www.bereciucas.ro, consumatorii vor putea găsi harta completă a locurilor de relaxare din țară. Aceste spații de relaxare au fost special alese deoarece sunt frecventate de un număr mare de locuitori ai acestor comunități și sunt foarte îndrăgite.

Poiana Ciucas 1

Misiunea Ciucaș, însă, nu se oprește aici. Brandul de bere din portofoliul Ursus Breweries continuă să meargă pe drumul sustenabilității, inspirându-și astfel consumatorii să adopte comportamente sustenabile, prin grija față de natură.

Astfel, în acest an, brandul de bere Ciucaş, în calitate de partener al festivalului Oktoberfest, a încurajat participanții să manifeste grija față de mediul înconjurător. Alături de partenerii Canpack Recycling și Green Point Management, Ciucaș a instalat în cadrul festivalului un aparat de colectare a dozelor de aluminiu. În urma campaniei de colectare au fost strânse 1348 doze de aluminiu.

Oktoberfest

„Compania GreenPoint Management este încântată că se poate implica, alături de partenerii de la Ciucaș și Canpack Recycling, în acțiuni de sustenabilitate menite să sprijine comunitatea locală și mediul înconjurător.  În mod tradițional, societatea s-a bazat pe sisteme liniare, în care resursele sunt produse, utilizate și apoi eliminate.

În ultimele decenii, pe măsură ce importanța conservării resurselor și a îmbunătățirii rezilienței acestora a devenit mai evidentă, ierarhia deșeurilor a început să câștige importanță prin încurajarea întreprinderilor și a consumatorilor să reducă, să reutilizeze și să recicleze deșeurile. Acum accentul se pune pe adoptarea unei economii cu adevărat circulare, pentru a minimiza utilizarea resurselor și pentru a închide bucla de consum“, a declarat Dan Ceaușescu, Director Executiv GreenPoint Management.

Despre Ciucaş

Ciucaș, parte din portofoliul Ursus Breweries, este berea preferată a naturii. De 130 de ani, Ciucaș este berea făcută după legile naturii, care susține modul de viață trăit într-un spirit optimist, prețuind momentele de relaxare în armonie cu natura. Prin această susținere păstrăm intacte valorile Ciucaș și ceea ce reprezintă acesta pentru consumatorii săi. Astfel, fiecare pas pe care-l facem, fie că este vorba de comunicare, promoții sau activități, este o reflecție a ceea ce reprezintă Ciucaș: autenticitate, armonie și relaxarea în mijlocul naturii.

Despre Ursus Breweries

Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România. Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Peroni Nastro Azzurro, Kozel, Grolsch, Azuga, Pilsner Urquell, Asahi Super Dry, alături de marca de cidru Kingswood. În prezent, Ursus Breweries deține 3 fabrici de bere în Brașov, Buzău și Timișoara și o mini-facilitate de producție în Cluj-Napoca. Ursus Breweries face parte din Asahi Europe & International.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: