Ciuc Radler își extinde portofoliul cu un nou gust local: Pepene și Coacăze Negre
Reading Time: < 1 minutCiuc Radler vine cu o nouă inovație la nivel de produs și lansează un gust inedit, de vară: Pepene și Coacăze Negre
Brandul își completează astfel portofoliul actual, care include alte trei varietăți: Lămâie și Lime, Zmeură și Lămâie, Vișină și Lămâie. Sortimentul de Pepene și Coacăze Negre are un gust ușor, echilibrat și ideal pentru o zi caldă de vară – cu doar 29 kcal/100ml.
“Segmentul Flavored fără alcool este cel mai dinamic în piața de bere, cu creșteri semnificative de la an la an. De aceea, este esențial să inovăm, să aducem consumatorilor gusturi surprinzătoare și provocatoare. “Avem mare încredere în noua variantă – Pepene și Coacăze Negre, care a fost imediat îndrăgită de către consumatori, înca din etapa de testare. Suntem atenți la nevoile consumatorilor și asta se vede atât în produsele pe care le lansăm, cât și în modul în care alegem să le comunicăm”, a declarat Sharon Annette, Marketing Director HEINEKEN România
Ciuc Radler își propune să fie un catalizator al distracției cotidiene. Astfel, brandul a început să comunice în 2023 pe platforma „Ia-ți doza de fun”. Noua comunicare Ciuc Radler a fost vizibilă încă din luna aprilie și va continua pe parcursul verii. Campania este una integrată, cu o prezență 360 la nivel de touch points, de la TV, digital, OOH, radio, până la comunicare cu creatorii de conținut și prezența la Electric Castle, alături de activări speciale și promoții in magazine.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz