Categories: MarketingStiri

Citeste un pom. Salveaza o carte

Reading Time: 2 minute

Geometry Global a lansat pentru elefant.ro campania “Read a Tree. Save a Book.” Aplicatia de mobil ce sta in spatele campaniei poate fi descarcata gratuit din Google Play sau App Store. Odata instalata, utilizatorul poate scana orice copac si primeste gratuit carti digitale de la elefant.ro si edituri din Romania. Apoi, isi poate invita prietenii sa sustina aceasta initiativa.

Aplicatia de mobil a fost realizata folosind tehnologii de image recognition si are ca scop, odata cu raspandirea mesajului social, generarea de continut si trafic pentru categoria eBooks de pe elefant.ro.

“De-a lungul timpului, oamenii au distrus peste 75% din padurile lumii. Astazi, din fiecare trei copaci taiati, unul devine hartie… De ce sa citim pe hartie ceea ce gasim online cand putem citi o carte digitala si salva un pom?”, declara autorii campaniei (Geometry Global).

“Ne-am adus aminte ce inseamna o idee buna: nu ai nevoie de explicatii prea multe, te prinde. Am implementat repede si ma bucur ca elefant.ro este promotorul „Read a Tree”. Mai mult decat o campanie, este o revolutie a pomilor care cer atentie. Iar noi o rasplatim cu drag oferind eBook-uri gratuite”, declara Alen Todorov, Head of Marketing elefant.ro.

Campania ”Read a Tree. Save a Book.” este comunicata in mare parte in mediul digital.

Echipa campaniei elefant.ro: Alen Todorov (Head of Marketing).

Geometry Global: Mihai Fetcu (Creative Director); Stefan Vasilachi (Head of Art); Matei Vasiliu (Senior Art Director); Rares Dumitrel (Senior Copywriter); Mihaela Bourceanu (Client Service Director); Patricia Arbanas (Account Director); Mina Ionescu (Jr. Digital Account Manager); Madalina Gogu (Account Executive); Ionut Iacobache (Production Manager); Dorina Sandu (DTP), Mihaela Zaharia (PR).

elefant.ro vinde peste 300.000 de produse din categorii diverse (parfumuri, jucarii, bebe si copii, ceasuri, genti, moda si accesorii, home & deco, produse de ingrijire personala, electrocasnice mici, carti si eBooks). Retailerul are peste 800.000 de membri si peste  doua milioane de vizitatori lunar.

 

Loredana Sandulescu

Recent Posts

PepsiCo România anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…

11 ore ago

Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată VML România

Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…

11 ore ago

Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…

12 ore ago

Vinoteca Românească: Cum a salvat o investiție de 500.000 euro unele dintre cele mai vechi vinuri ale României

Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…

15 ore ago

Kostas Salvaras, noul Area Vice President South-East Europe Cluster al Philip Morris International

De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…

16 ore ago

Primul hub de longevitate din România s-a deschis la București, după o investiție de peste un milion de euro

Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…

18 ore ago