Cine sunt câștigătorii competiției Romanian PR Awards?
Reading Time: < 1 minutMSLGROUP The Practice a fost desemnată „Agenția de PR a Anului”, în cadrul competiției Romanian PR Award 2016, păstrându-și titlul câștigat anul trecut și devenind prima agenție de PR din România laureată de patru ori cu această distincție.
Palmaresul agenției nu s-a îmbogățit cu un singur premiu în urma galei Romanian PR Awards. Aceasta a obținut și premiul special „Best Use of PR Measurement & Evaluation”, alături de clienții de la McDonald’s (Premier Restaurants Romania), pentru proiectul „How to handle a hot potato”.
Un alt laureat al prestigioasei competiții a fost filozoful și eseistul Mihai Șora, care a primit titlul de „Comunicatorul Anului”.
Distincţia “PR Professional of the Year” i-a revenit Corinei Vasile, Director Comunicare şi Relaţii Publice, Raiffeisen Bank România.
Echipa de comunicare AVON România s-a numărat și ea printre premianții Romanian PR Awards 2016, obținând titlul „PR In-house Team of the Year”.
Distincţia specială „PR Innovator of the Year”, sprijinită de Telekom România, a fost adjudecată de către Radio Itsy Bitsy & GMP PR & Point Public Affairs & GMP Advertising, pentru campania „Timp de calitate cu copiii”. Aceeași campanie a primit și premiul special „PR for Greater Good”.
Campania anului a fost desemnată „Vanilla Skype”, susținută de către BRD – Groupe Société Générale și Golin. Acesta a fost primul spectacol de teatru cu casting de spectatori.
Aflată la cea de-a 14-a ediţie, Romanian PR Award este o competiţie naţională de recunoaştere a excelenţei în domeniul Relaţiilor Publice, ce reunește în fiecare an nume marcante ale breslei, concurenţi valoroşi şi zeci de tineri aspiranţi la o carieră în PR. Competiția este organizată de către Forum for International Communications, organizaţie non-guvernamentală care cultivă în mediul comunicatorilor profesionişti standarde etice şi de performanţă ale profesiei de relaţii publice.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz