Cine spune ca Mos Craciun e mos?
Reading Time: 1 minutPornind de la ideea ca dintotdeauna Mos Craciun a fost perceput ca fiind un batran cu barba alba, iar ajutoarele lui, spiridusi imbracati in verde, FCB Bucharest propune o rasturnare de perspectiva in campania de comunicare de sarbatori a Baneasa Shopping City.
Sub umbrela noii pozitionari a centrului comercial, The City of Good Life, campania promotionala se adreseaza atat targetului general al complexului comercial, cat si publicului sau exigent, avand in vedere mixul de brand-uri pe care Baneasa Shopping City le gazduieste.
Campania propune consumatorilor sa descopere partea plina de stil a Craciunului prin intermediul, CITY iLOVE, cu ajutorul careia utilizatorii pot scana bonurile de cumparaturi de minimum 100 de lei facute in Baneasa Shopping City si vor intra automat in tragerea la sorti pentru un BMW decapotabil si multe alte premii.
Campania este valabila in perioada 1 – 24 decembrie si va fi comunicata in online, la radio, in interiorul centrului comercial, prin executii OOH precum si prin actiuni de BTL.
Echipa care a lucrat pentru aceasta campanie:
Din partea FCB Bucharest: Sorina Borcescu, Client Service Director; Claudiu Dobrita, Creative Director; Tiberiu Papa, Art Director; Alexandru Tigoianu, Copywriter; Florin Ciobanu, Head of Digital; Andreea Serbu, Account Manager; Ionut Aldea, BTL Manager; Iulia Stanescu, Production Manager; Simina Lambrino, Group Account Director; Raluca Cosmoiu, Senior Account Executive; Alecsandra Roman, Head of Strategy.
Din partea Baneasa Shopping City: Alexandru Bogdan, Marketing Director; Ovidia Popescu, Campaign Coordinator; Andrei Serbu, Campaign Coordinator; Alina Pavel, Content Coordinator; Luca Ciceu, Loyalty Manager.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz