Cine este în vârful departamentului „Living” al JLL România?
Reading Time: 2 minuteJLL, compania de consultanță imobiliară specializată în servicii profesionale și de management al investițiilor, dedicate domeniului imobiliar, intră pe piața rezidențială de la noi din țară prin lansarea departamentului ”Living”, în cadrul biroului din București.
Noul departament va oferi consultanță pentru dezvoltatorii și investitorii care vor să investească în soluții de locuire în România, respectiv locuințe destinate vânzării sau închirierii și va fi condus de către Andreea Hamza, în calitate de Senior Director.
Anterior alăturării echipei JLL, Andreea Hamza a fost Head of Marketing and Sales pentru Hagag Development Europe, având o experiență totală de peste 17 ani în domeniul imobiliar, acumulată în cadrul mai multor companii de profil.
Noul Senior Director al departamentului ”Living” al JLL România a pus bazele a 12 echipe de vânzări și s-a ocupat de vânzarea a peste 2.700 de apartamente în diferite proiecte din București, Brașov, Arad și Timișoara, în tranzacții de peste 250 de milioane euro.
Departamentul ”Living” este o completare a serviciilor rezidențiale pe care JLL le oferă în România și vine ca un răspuns la noile tendințe ale pieței imobiliare locale.
”În ultimele 18 luni mai mulți investitori au apelat la serviciile noastre pentru consultanță în sectorul rezidențial, pe care îl văd ca pe o nouă țintă pentru investiții. La rândul nostru, vedem sectorul de living ca pe o oportunitate de business, iar atragerea în echipa JLL a Andreei Hamzane ne va ajuta să oferim cele mai bune servicii clienților noștri și să beneficiem cât mai bine de potențialul acestui segment al pieței imobiliare”, a spus Silviana Petre Badea, Managing Director, JLL România.
Serviciile oferite de JLL prin noul department sunt împărțite în patru categorii: studii de piață, strategii conceptuale de produs, strategii de marketing și vânzări și managementul vânzărilor.
Sectorul rezidențial a devenit o componentă importantă a pieței de investiții la nivel european, pe fondul interesului crescut al investitorilor pentru acest segment, care în 2018 a atras aproape 70 de miliarde euro.
”Schimbările demografice, sociale și economice se manifestă și în România, cu impact asupra comportamentului noilor generații vis-a-vis de soluția de locuire preferată. Deja vedem că generația «millenialls» este mai interesată de închirierea de locuințe, pentru a avea o mai mare mobilitate, iar la rândul lor din ce în ce mai multe companii, în lupta pentru talente, vor să le ofere angajaților pachete salariale care să includă și o locuință”, a declarat Andreea Hamza, Senior Director, ”Living”, JLL România
JLL este prezentă pe piața de consultanță imobiliară din România din anul 2007, activitatea sa fiind structurată pe 7 departamente: Office, Industrial și Logistică, Capital Markets, Development & Land, Project & Development Services, Valuation și Property Management.
În 2018, JLL a înregistrat în România o cifră de afaceri de 10,9 milioane euro, în creștere cu 33,22% comparativ cu anul precedent.
Foto: © Erix2005 | Dreamstime.com
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz