Stiri Business

Cifra de afaceri Tremend, în creștere cu 43%

23 nov. 2021 2 min

Cifra de afaceri Tremend, în creștere cu 43%

Reading Time: 2 minute

Tremend estimează o cifră de afaceri de 30 de milioane de euro până la sfârșitul acestui an, o creștere de 43% față de 2020.

Creștere regională

Cu zeci de noi clienți adăugați în portofoliul său în 2021, din diverse industrii precum telecomunicații, servicii medicale, educație și sectorul financiar, Tremend și-a consolidat poziția printre jucătorii de top din regiune. În același timp, ca parte a obiectivului continuu de a oferi soluții avansate și securizate, bazate pe tehnologia Cloud, în acest an Tremend a devenit partener certificat Microsoft Gold, plasându-se în top 1% între partenerii Microsoft la nivel mondial. De asemenea, s-a alăturat programului AWS Partner Network (APN), crescând calitatea și extinzând acoperirea serviciilor sale personalizate de consultanță AWS.

Ecosistem securizat

compania mizează pe utilizarea unui ecosistem securizat, bazat pe standarde deschise pentru rularea soluțiilor de securitate existente sau care urmează să fie puse în aplicare, prin care identifică elementele critice de infrastructură și blocajele. Tremend își valorifică abilitățile și experiența transsectorială în big data, aplicații, securitate și conformitate, instrumente proprietare, cadre și acceleratoare, pentru a oferi soluții avansate la scară largă, cu impact major, precum platforma europeană eDemocracy „The Conference on the Future of Europe”.

O nouă platformă

În acest an, compania a lansat o nouă platformă pentru clienții care doresc să își accelereze procesul de transformare digitală, să exploreze modalități moderne și inteligente de a răspunde nevoilor clienților și să obțină un avantaj competitiv printr-o strategie puternică ce vizează experiența digitală a utilizatorului (UX) – Tremend Studio. Cu un portofoliu în continuă creștere de studii de caz în sfera UX, resurse și inspirație, Tremend Studio prezintă proiectele Tremend și expertiza sa avansată în elaborarea de strategii de loializare și retenție a clienților, care ajută companiile să clădească atât o imagine autentică de brand, cât și să câștige încrederea consumatorului.

Extindere în telemedicină

Pentru a sprijini eforturile de extindere a accesului la îngrijirea medicală în contextul pandemic, compania de software a dezvoltat  Telemed, o platformă de telemedicină multifuncțională, modulară, ce încorporează tehnologii avansate și care oferă capabilități medicale complet integrate. Această soluție permite clinicilor să-și crească portofoliul de servicii oferite prin intermediul terapiei la distanță. Totodată, facilitează accesul pacienților la asistența medicală prin componente funcționale pentru comunicarea securizată dintre pacient și medic.

Impulsionând creșterea post-pandemică pentru sectoarele orientate către digitalizare, Tremend a lansat TORP, o platformă CX de digital onboarding. Soluția este una modulară, flexibilă, ce poate fi folosită de către companii din orice industrie. Printr-un flux digital complet, cu procese automate, utilizatorul poate să se înroleze singur pentru a solicita un produs sau serviciu digital.

Am crescut ca cifră de afaceri și odată cu aceasta ne-am extins și ca echipă. Succesul proiectelor noastre inovatoare a devenit vizibil și în rezultate, consolidându-ne prezența pe piețele din SUA, Marea Britanie și Benelux și creșterea numărului de clienți ca urmare a parteneriatelor cu Microsoft, AWS, Mastercard și Salesforce”, menționează Ioan Cocan (foto dreapta), Managing Partner, Tremend.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: