Stiri

Cifra de afaceri TotalSoft, în creștere cu 19%. Compania plănuiește investiții de peste 5 milioane de euro

Reading Time: 3 minute

TotalSoft, furnizor de soluții digitale de business din Europa Centrală și de Est, a înregistrat o creștere cu 19% a cifrei de afaceri în primul trimestru din acest an, comparativ cu perioada similară din 2023, la 8,9 milioane de euro.

Totodată, compania și-a stabilit un obiectiv de creștere cu 11% a cifrei de afaceri în 2024 față de anul precedent, în linie cu creșterea medie a pieței estimată pentru acest an. Deși ținta oficială, rezervată, este stabilită la 34,5 milioane de euro cifră de afaceri, conducerea companiei este încrezătoare că poate fi atinsă o creștere anuală de 15%.

Obiectiv: 100 de milioane de euro

De asemenea, TotalSoft va aloca 5 milioane de euro pentru continuarea investițiilor în portofoliul de soluții pentru a răspunde noilor cerințe ale pieței, precum și în dezvoltarea echipei sale și a rețelei de parteneri.

Investițiile angajate pentru perioada  2024-2025 vor asigura companiei o creștere până în 2027, urmând să atingă o cifră de afaceri anuală de 100 milioane de euro.

În acest context, acționarii companiei au aprobat mărirea capitalului social la 31,4 milioane de euro.

Verticale de creștere

În primul trimestru al acestui an, TotalSoft a înregistrat o creștere de 19% a cifrei de afaceri comparativ cu perioada similară din 2023. Această creștere este atribuită în principal lansării de noi produse și adoptării tehnologiilor emergente, dar și extinderii pe noi piețe externe cu soluții dedicate industriei financiar-bancare precum Origination și Client Portal. Astfel, în următorii ani, TotalSoft se pregătește de o creștere semnificativă, susținută de investițiile strategice derulate în ultimii ani și în prezent.

În 2024, în contextul unei piețe globale de software care se așteaptă să crească cu aproximativ 13.8%, TotalSoft va continua investițiilor strategice care vizează produsele sale dedicate domeniilor producție, distribuție, servicii financiare și construcții și preconizează o evoluție a cifrei sale de afaceri cu 11%-15% comparativ cu 2023.

Investiții în AI și în dezvoltarea echipei

În 2023, TotalSoft a investit peste 5,5 milioane de euro în dezvoltarea portofoliului său de produse și a angajat alte 5 milioane euro pentru acest an. Din această sumă, în primul semestru  valoarea investițiilor a depășit deja 2,8 milioane euro. În total, în ultimii trei ani, compania a realizat investiții record de peste 13,5 milioane euro.

„Anul 2023 a fost unul plin de provocări, dar a adus și numeroase oportunități de a ne îmbunătăți produsele și procesele interne,” a declarat Gorkem Tursucu (foto), CEO TotalSoft. „Am investit masiv în soluțiile Charisma și am continuat să sprijinim dezvoltarea echipei”.

Investițiile în cercetare și dezvoltare (R&D) au permis companiei să integreze tehnologiile emergente în suita sa de produse și să dezvolte noi funcționalități și soluții software. Un exemplu ar fi lansarea versiunilor cloud sau SaaS ale mai multor soluții, precum: ERP, Financial Solutions, HCM Solutions, Chatbot, WMS, Onboarding & Contract Origination.

Totalsoft a deschis, de asemenea, soluțiile sale către integrări cu diverse aplicații și tehnologii pentru a oferi soluții complete de digitalizare clienților săi. În același timp, investițiile au vizat infrastructura tehnologică necesară migrării către soluții cloud și SaaS care oferă flexibilitate și scalabilitate clienților. Aceasta a fost dublată de măsurile avansate de securitate cibernetică implementate pentru a proteja datele și aplicațiile clienților TotalSoft.

Pentru a susține creșterea, în 2024, compania a lansat două programe de internship – sub egida „TotalSoft Bootcamp” – pentru recrutarea de noi talente cu scopul de a sustine dezvoltarea accelerată a tinerilor în zona de consultanță în soluții digitale și programare software.

În paralel, TotalSoft investește în automatizarea soluțiilor digitale pe baza Inteligenței Artificiale.

Creșterea la 100 milioane de euro a cifrei de afaceri în 2027 va fi bazată atât pe dezvoltarea soluțiilor și produselor sale dar și pe extinderea rețelei de parteneri pe plan local și internațional, care să vândă, să implementeze și să dezvolte gama de aplicații software de business Charisma.

Alex Rădescu

Recent Posts

Ce măsuri a luat TikTok pentru a proteja integritatea alegerilor în România

În contextul alegerilor prezidențiale și parlamentare din România, TikTok își reafirmă angajamentul de a proteja integritatea procesului electoral și de…

o zi ago

PPC Renewables construiește trei noi parcuri eoliene în Grecia, cu o capacitate totală de 100 MW

PPC Renewables începe faza de construcție a trei noi parcuri eoliene în Grecia, cu o capacitate totală de aproximativ 100…

o zi ago

Xiaomi lansează în România brățările inteligente Xiaomi Smart Band 9 Pro și Xiaomi Smart Band 9 Active

Xiaomi lanseaza în România noile Xiaomi Smart Band 9 Pro și Xiaomi Smart Band 9 Active, dispozitive portabile concepute pentru…

o zi ago

AROBS Engineering testează AlertBox, care va conecta Starlink și Iridium la sistemele naționale de management al situațiilor de urgență

AROBS Engineering a început faza de testare a dispozitivelor prototip AlertBox, care conectează două rețele globale de sateliți (Starlink și…

o zi ago

Avon deschide propriul concept store în București

Avon, unul dintre principalii jucători globali din industria frumuseții, își continuă angajamentul de a inova și inaugurează propriul concept store,…

o zi ago

Fondatorii Revolut anunță pentru 2025 asistent AI, credit ipotecar și rețeaua proprie de ATM-uri

Fondatorii Revolut, Nik Storonsky și Vlad Yatsenko, au făcut cunoscute vineri, pe scena evenimentului The Revolutionaries organizat la Londra, principalele…

o zi ago