Cifra de afaceri Lensa, în creștere cu 70%
Reading Time: < 1 minutRetailerul român de optică, Lensa, a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri de 70% în 2022, față de 2021, ajungând la venituri totale de peste 134 de milioane de lei.
Investiții de peste 5 milioane de euro
Cu un magazin online și o rețea de 48 de showroomuri în 25 de orașe din țară, Lensa se poziționează astăzi între cei mai mari retaileri de optică din România. Investițiile în dezvoltarea rețelei de magazine au ajuns în prezent la circa 5,5 milioane de euro. În ultimul an, Lensa a adoptat o strategie de expansiune, astfel că în perioada ianuarie 2022 – aprilie 2023 compania a deschis un număr de 33 de unități.
De 10 ani
În cei 10 ani de activitate, compania a înregistrat o cifră de afaceri cumulată de peste 317 de milioane de lei.
De asemenea, în această perioadă (mai 2013 – mai 2022), Lensa a oferit peste 1,1 milioane de consultații optometrice gratuite și a înregistrat 1,5 milioane de comenzi, servind aproximativ 750.000 de clienți, a precizat Daniel Crăciun, CEO și fondator Lensa.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz