Companii

Cifra de afaceri Farmec a depășit în premieră pragul de 71 mil. euro în 2023

Reading Time: 2 minute

Farmec a încheiat anul 2023 cu o cifră de afaceri de peste 358 de milioane de lei (peste 71 milioane de euro), un nou record pentru producătorul român de produse cosmetice.

Intrarea pe noi segmente de piață, extinderea rețelei de magazine proprii și investițiile în îmbunătățirea gamelor tradiționale din portofoliu au adus companiei clujene o creștere de aproape 20% față de anul anterior.

Motoarele creșterii Farmec

Farmec a înregistrat o evoluție pozitivă pe toate segmentele din portofoliu, atât la produsele de skincare, cât și la cele dedicate curățeniei. Fiolele cu Acid Hialuronic din gama Gerovital H3 Evolution sunt în continuare în topul produselor produsele preferate de consumatori. Totodată, creșteri importante au fost înregistrate și la deodorante & antiperspirante și geluri de duș. La 40 de ani de la lansare, laptele demachiant Doina continuă să-și probeze eficiența și popularitatea, fiind în top 10 cele mai bine vândute produse. Anul 2023 a marcat și o premieră pentru companie, intrarea pe segmentul dedicat îngrijirii pielii copiilor și bebelușilor, cu Gerovital Kids. Noua gamă a adus vânzări peste obiectivele stabilite și are prognoze de creștere importante pentru acest an.

Cu două noi magazine sub branduri proprii deschise în 2023, rețeaua de magazine Farmec & Gerovital continuă să asigure cel mai mare volum din vânzările companiei. De altfel, producătorul a anunțat, pentru acest an, 5 noi locații ce vor fi adăugate, două dintre acestea fiind deja inaugurate, în luna martie a.c., la Cluj și Galați. În lunile aprilie și mai vor fi deschise magazine noi, în Pitești și Sibiu.

Investițiile în crearea de noi produse și relansarea sub noi formule a unor game apreciate de consumatori, precum Gerovital Tratament Expert, Gerovital H3 Antiperspirante și Gerovital H3 Derma+ au fost dublate de eforturile de a crește nivelul de automatizare pe liniile de producție. De asemenea, cererea crescută pentru produsele de curățenie din gamele Nufăr și Triumf a condus la investiții în automatizare, atât în procesul de preparare, cât și pe liniile de ambalare din cadrul secției dedicate.

„Cel mai important succes din 2023 rămâne atragerea de noi segmente de public, în mod special în rândul consumatorilor tineri. Strategia noastră este aceea de a-i fideliza, motiv pentru care vom continua, și anul acesta, să lansăm produse inovative, în formule unice pe piață, iar primul pas în acest sens va fi relansarea gamei Gerovital Plant.”

Mircea Turdean, Director General Farmec

Fabrica Farmec, în care lucrează peste 700 de angajați, continuă, și în 2024, să fie sub un amplu proces de retehnologizare, în perioada următoare urmând a fi finalizate procesele de automatizare pe mai multe linii de ambalare produse.

Compania deține o rețea de 11 magazine magazine de brand Farmec, localizate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu Mureș, Sighișoara, Timișoara, Iași și Galați şi 18 magazine Gerovital, care se găsesc în București, Brașov, Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Craiova, Ploiești, Oradea, Sibiu și Târgu Mureș. Celor 29 de magazine de brand li se adaugă alte două magazine de franciză, în Baia Mare și Pitești.

Team

Recent Posts

Vom produce drone românești. Protocol semnat între ministere

Ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, Ştefan-Radu Oprea, şi cel al Cercetării, Inovării şi Digitalizării, Bogdan-Gruia Ivan, au semnat, marţi, un…

9 ore ago

Pi2 a fost aleasă agenția de comunicare pentru Freedom24 în România și Ungaria

Agenția independentă de comunicare Pi2, cu birouri și filiale în Europa Centrală și de Est, a fost selectată să gestioneze…

9 ore ago

Utilizatorii plătesc în medie 12 abonamente pentru serviciile online

În medie, utilizatorii plătesc 12 abonamente online, inclusiv Netflix, Spotify și YouTube Premium – cele mai populare servicii din întreaga…

15 ore ago

Ce cred angajații despre companii. Care sunt cele mai apreciate firme din 2024

JYSK, Phillip Morris, Deichmann, dm drogerie markt și Starbucks sunt cele mai apreciate companii de către propriii angajați, conform “Top…

15 ore ago

Cegeka: Companiile IT trebuie să schimbe mentalitatea și să atragă parteneriate strategice

Piața IT din România trece printr-o perioadă de transformare, iar modelul tradițional de outsourcing, bazat pe externalizarea resurselor umane, începe…

15 ore ago

Danone susține centrele E.G.A.L. care oferă mese calde pentru copiii din zone defavorizate

Danone România s-a alăturat susținerii centrelor de zi E.G.A.L. dezvoltate de Societatea Națională de Cruce Roșie, susținând continuarea activității din…

16 ore ago