Grupul Orange România a realizat în trimestrul trei o cifră de afaceri consolidată de 384 de milioane de euro. Pe primele nouă luni din 2023, cifra de afaceri este de 1,144 de miliarde de euro, în scădere cu 2,1% față de aceeași perioadă a anului trecut.
La 30 septembrie 2023, Grupul Orange România oferea servicii mobile către 9,7 milioane de clienți, internet fix în bandă largă către 1,1 milioane de clienți, iar servicii de televiziune prin cablu și satelit către 1,2 milioane de clienți. Grupul include Orange România, Orange Romania Communications și Orange Money.
“Traversăm o perioadă plină de provocări, iar energia noastră se concentrează pe păstrarea încrederii clienților, a promisiunilor de brand și a calității serviciilor de conectivitate cu care ne-am obișnuit utilizatorii. În timp ce piața de consumer a devenit din ce în ce mai solicitantă, segmentul B2B a rămas un motor de creștere datorită soluțiilor de top oferite de Orange Business companiilor și administrațiilor publice. Continuăm să mizăm pe experiențe digitale complete precum YOXO, care rămâne în topul preferințelor nativilor digitali. În tot ceea ce facem este o prioritate pentru noi să reducem amprenta de carbon și să acționăm cu responsabilitate față de mediu, făcând pași concreți în acest sens prin lansarea unui magazin sub conceptul «Re», dar și prin creșterea gradului de utilizare a resurselor de energie verde.”
Julien Ducarroz, CEO Orange România
Orange a continuat extinderea rețelelor 4G/4G+ și 5G/5G+. Pe parcursul trimestrului trei din acest an, acoperirea 4G a ajuns la 98,76% din populație, iar cea 4G+ la 82,23%. Rețeaua 5G/5G+, cu cele mai rapide viteze de transfer, de până la 1,5 Gbps, este acum prezentă și în Baia Mare, Brăila și Galați, numărul total al orașelor cu acoperire 5G ajungând la 38.
În Orange Business, veniturile din IT&C în ultimele 9 luni au crescut cu 13% față de aceeași perioadă a anului trecut. În mod specific, trimestrul al treilea a avut o creștere de 45% comparativ cu T3 2022, susținută de servicii de securitate cibernetică care continuă să prezinte interes pentru companii, dar și de soluții pentru orașe inteligente și proiecte de digitalizare a administrației publice și a învățământului.
Abonamentul de 9 lei lansat de YOXO, dublat de flexibilitatea și facilitățile multiple oferite, produsul 100% digital a înregistrat la 30 septembrie 2023 o creștere de peste 70% a numărului de utilizatori față de perioada similară a anului trecut.
Canalele de chatbot, Djingo, și voicebot, Djia, au beneficiat de un interes crescut din partea clienților și în acest trimestru, Djia oferind asistență pentru 11% mai multe situații față de anul trecut, printre funcționalitățile accesate cel mai des fiind opțiunile de roaming, factură și ofertare.
În trimestrul trei din 2023, Orange a continuat să implementeze acțiuni ce vizează decarbonizarea, în linie cu angajamentul Grupului Orange de a atinge #NetZeroCarbon până în 2040. Astfel, Orange a redeschis magazinul din Piața Victoriei sub un nou concept construit în jurul programului “Re”. Cu sprijinul clienților, în programul “Re”, au fost colectate până acum circa 395.000 de telefoane. În august, Orange a anunțat că a semnat primul contract de tip virtual Power Purchase Agreement (vPPA), prin care companiile parte a Grupului Orange România își vor acoperi, în următorii 6 ani, 30 GWh din necesarul anual de energie electrică cu energie verde.
Prin programe de incluziune digitală, Fundația Orange a ajuns în acest an la tot mai mulți beneficiari. De la lansarea Orange Digital Center, peste 800 de participanți din medii defavorizate au finalizat cursurile centrului. Totodată, în cadrul programului Digitaliada, în cele 9 luni ale acestui an s-a înregistrat o creștere de 20% a numărului profesorilor și elevilor implicați, comparativ cu perioada similară a anului 2022.
Golin România a obținut 11 premii din 16 nominalizări la ediția din acest an a Romanian PR Award: 3 Golden…
Asociația pastel, dedicată misiunii #NicioLunăFărăOFaptăBună, anunță lansarea proiectului PractiLand, o inițiativă susţinută de Kaufland România, menită să transforme educația practică…
Au lansat pe piață proiecte inovatoare precum Yarooms, ialoc sau jobful, pentru care au obținut finanțări de peste 4,5 milioane…
În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…
Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…