Business Companii Stiri

Cifra de afaceri Data Revolt, în creștere de patru ori

4 aug. 2021 2 min

Cifra de afaceri Data Revolt, în creștere de patru ori

Reading Time: 2 minute

Agenția de  data marketing Data Revolt raportează pentru 2020 o cifră de afaceri de 2.8 milioane de euro, în creștere de patru ori față de anul precedent. Fondată în 2018, compania are un portofoliu de peste 70 de clienți și proiecte derulate în peste 20 de țări din Europa.

Specializări în analytics, performance marketing, design

Data Revolt a reușit în primii trei ani de activitate să construiască și consolideze o echipă de 45 de angajați. Șase dintre aceștia sunt specializați pe Analytics și reprezintă unul dintre cele mai mari departamente din România, în timp ce alți 17 sunt specializați în performance marketing și programmatic. Totodată, agenția are departament de SEO, echipe dedicate pentru development în martech, design, UX și UI, marketing automation, dar și e-commerce.

Depășirea anului critic

Data Revolt a încheiat anul 2018 cu o cifră a veniturilor de 150.000 euro, iar în 2019 a ajuns la 700.000 euro.

Retrospectiv, putem spune că viziunea care ne-a format, cea de a aduce datele în slujba marketingului, ne-a creat și oportunitatea unei noi poziționări. Se spune că pentru un start-up primul an este critic, iar al doilea, dacă îl depășești cu bine, te include într-un grup restrâns de companii care au găsit soluțiile de creștere și dezvoltare sustenabilă. Intrăm acum în cel de-al patrulea an de activitate și ne concentrăm pe schimbările masive ale modului în care se face marketingul online astăzi, încercând să oferim liderilor din marketing soluții care să răspundă provocărilor din business”, a declarat Cosmin Nastasă, co-fondator Data Revolt.

Cosmin Nastasa Cofondator Data Revolt Agency
Cosmin Nastasă, co-fondator Data Revolt.

Domenii de activitate

Domeniile în care agenția derulează proiecte sunt telecom (Orange), fintech (Orange Money), retail (Ecco Shoes), auto (Autoeco), imobiliare, pharma (Secom), fashion (Murmur), beauty (L’oreal), e-commerce (The Home) și B2B (Metro Cash & Carry).

Acum ne pregătim pentru un timp al digitalizării companiilor și schimbării comportamentului consumatorului, totul mai orientat către online ca niciodată. În curând, tot mai multe business-uri vor prioritiza deciziile bazate pe date, vor trece spre modul de lucru bazat pe analiză, iar automatizarea și măsurarea vor fi unelte de bază pentru a naviga în piețele actuale. În acest context, noi consolidăm agenția, echipa și procesele potrivite pentru business-urile care vor să facă pași spre maturitatea digitală”, a declarat Bogdan Zaharia, co-fondator Data Revolt.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: