Cifra de afaceri Crayon România, în creștere cu 300%
Reading Time: < 1 minutCrayon România, parte din grupul Crayon cu sediul la Oslo, a înregistrat în 2021 o creştere a cifrei de afaceri de 300%, atingând o valoare de 15,8 milioane de euro.
Intrată pe piaţa locală în 2020, Crayon România este o companie specializată în consultanță software și servicii profesionale pentru companii tech globale.
Verticale de creștere
Rezultatele financiare obţinute în 2021 au avut la bază creșterea numărului de angajați și clienţi, dar și extinderea reţelei de parteneri. Anul trecut, Crayon România şi-a dublat echipa locală, ajungând la 21 de profesionişti, ceea ce a permis companiei creșterea volumului de servicii cu valoare adăugată şi atragerea unui număr de peste 100 de clienţi direcți. Simultan, Crayon lucrează cu peste 20 de parteneri, ca urmare a deschiderii unei noi divizii strategice dedicată vânzărilor indirecte. Investițiile în echipă şi în ecosistemul de parteneri au fost completate de creşterea naturală a cererii pentru soluţii de digitalizare şi securitate cibernetică, în contextul economic şi politic actual.
“În 2021, am păstrat ritmul investițiilor și am consolidat parteneriatele strategice cu marii furnizori de tehnologie. Însă, cel mai important aspect al evoluției locale consider că a fost investiția în oameni. Am reușit să formăm o echipă de profesioniști cu experiență bogată și cu o viziune aliniată valorilor și strategiei companiei. Mai mult, am devenit un jucător important pe piața din România și unul dintre principalii parteneri ai Microsoft”, a declarat Răzvan Ene, General Manager, Crayon România.
Obiective de business
În 2022, Crayon România își propune să continue extinderea echipei locale și creșterea ponderii serviciilor profesionale în cifra totală de afaceri. Compania își va concentra eforturile în zona de proiecte de migrare către cloud, securitate cibernetică și instrumente deproductivitate.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz