Stiri Business Companii

Cifra de afaceri a startup-ului sustenabil Waterdrop, în creștere până la 2,8 milioane de euro

29 mart. 2022 3 min

Cifra de afaceri a startup-ului sustenabil Waterdrop, în creștere până la 2,8 milioane de euro

Reading Time: 3 minute

Startup-ul Waterdrop, care a creat Microdrinks (cuburile cu arome naturale și extract de plante și fructe dizolvabile în apă), a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri cu aproape 200%, însumând un total de 2.8 milioane de euro. Lansat în toamna anului trecut și în România, Waterdrop a debutat cu aproape 4.000 de produse vândute local în ultimul trimestru din 2021.  

„Putem spune că am avut un an prosper pe plan financiar, în pofida măsurilor neașteptate și a circumstanțelor în schimbare, întrucât am reușit să ne îndeplinim obiectivele și să obținem un profit de 20%. Ne-am majorat cifra de afaceri totală la 2.8 milioane de euro pe piețele din Cehia, Slovacia, Polonia și România, înregistrând cea mai mare creștere de la lansare, cu până la 200% față de 2020. La această evoluție au contribuit cu siguranță și deschiderea primului magazin fizic din Cehia, în New Brno, dar și extinderea portofoliului existent cu alte linii de produse, precum biberoane, gama Microtea și alte ediții limitate care s-au bucurat de aprecierea clienților. Cehia rămâne țara cu cea mai mare cotă de piață, însă pentru 2022 prevedem creșteri majore în toate celelalte piețe, inclusiv în România”, a declarat Kateřina Navrátilová (foto), CEO Waterdrop CEE.

Peste 2.000 de comenzi în România

Deși operează în România de numai de câteva luni, Waterdrop a obținut rezultate care au întrunit așteptările companiei, demonstrând nevoia în creștere a consumatorilor pentru produse sustenabile, dar și pentru alternative la băuturile carbogazoase sau cu un conținut ridicat de zahăr.

O parte importantă a identității Waterdrop este programul de loialitate Waterdrop Club, o comunitate formată din clienții fideli și fanii brandului care este în ​​continuă creștere de la un an la altul, reunind în prezent peste 40.000 de consumatori din spațiul CEE. Momentan, cel mai puternic club este cel din Cehia, însă și comunitatea din România a avut o evoluție dinamică – peste 2.800 de consumatori s-au alăturat de la momentul lansării”, a precizat Kateřina Navrátilová.

Waterdrop CEE Europe Store

În ultimul trimestru al anului 2021, compania a atins un volum al vânzărilor de aproape 4.000 de produse din gamele Microdrink și Microtea, înregistrând un total de peste 2.100 de comenzi. Planurile companiei pentru România de anul acesta se axează pe educarea pieței privind importanța unui stil de viață sănătos, dar și pe consolidarea bazei actuale de clienți și majorarea ei cu 60%.

Băuturi fără zahăr și fără conservanți

Waterdrop CEE a fost înființată la Brno, în 2018, cu sediului central din Viena. Întrucât s-a bucurat de o mare apreciere din partea clienților cehi, depășind toate planurile inițiale, compania a decis să se extindă treptat și în alte țări vecine, precum Slovacia, Polonia, România și cel mai recent, Ungaria, de la care există mari așteptări. Ca urmare a acestor rezultate, Waterdrop CEE a primit recunoașterea Financial Times ca fiind compania europeană cu cea mai rapidă creștere din sectorul Food and Beverage în 2022.

În plină pandemie, Waterdrop CEE a remarcat o schimbare în comportamentul consumatorilor care, în perioada de izolare, au început să devină mai conștienți de importanța unui stil de viață sănătos și să caute informații despre cum să se mențină în formă în contextul muncii de acasă. Băuturile fără zahăr și fără conservanți au devenit, de asemenea, parte integrantă a unui stil de viață echilibrat.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: