SanoPass, cea mai mare platformă care conectează, digitalizează și integrează beneficiile medicale de sănătate din România, continuă procesul de creștere accelerată și a depășit în anul 2020 valoarea de 500.000 lei în servicii plătite către clinicile partenere. Cifra de afaceri înregistrată de companie este de 1 milion de lei, în creștere de 49 de ori față de 2019.
În acest moment, SanoPass raportează peste 15.000 de utilizatori înregistrați în aplicație, proveniți atât din zona corporate, cât și persoane fizice, cu 70% mai mult față de începutul anului 2020.
„Mă bucură creșterea accelerată pe care am înregistrat-o, iar pentru acest lucru le mulțumim partenerilor noștri: de la cabinete individuale incluse cu success într-o rețea menită să fie lângă tine atunci când există o nevoie stringentă, până la clinici si rețele medicale importante din România, precum Sanador, Provita, Arcadia, Synevo, iar lista poate continua cu cel puțin alte 850 de nume relevante. Avem o evoluție fulminantă și consider că cel mai important lucru pe care am reușit să îl facem la SanoPass este să deschidem uși pentru noi start-up-uri care vin să inoveze și să integreze tehnologia cu profesionalismul medical”, a spus Delia Iliasa, Managing Partner la SanoPass.
SanoPass a încheiat anul 2020 cu peste 850 de clinici medicale în rețea, dar și cu o serie de parteneriate cu giganți din sectorul financiar (Mastercard), farmaceutic (A&D Pharma) și asigurători (NN), proiecte care au reprezentat intrarea SanoPass pe segmentul de persoane fizice.
De asemenea, SanoPass își propune să atingă borna de 1.000 de clinici disponibile în rețea până la finalul trimestrului II, dar ambițiile companiei sunt concentrate și pe zona de inteligență artificială, pediatrie și săli de sport pentru a încheia anul acesta cu o soluție completă de prevenție medicală.
Altfel spus, SanoPass pornește pe un trend ascendent important, identificând în prevenție complementaritatea dintre sănătate fizică, sănătatea mintală, sport și dietă.
Prevenția reprezintă un subiect abordat constant în ultima perioadă, iar cheltuielile publice şi private pentru îngrijirea medicală preventivă reprezintă doar 1,4% din totalul cheltuielilor pentru sănătate, adică jumătate față de media Uniunii Europene (2,8%), cel mai ridicat nivel fiind în Italia (4,4%) şi Finlanda (4%), potrivit Eurostat.
SanoPass este o companie lansată în ianuarie 2019, care a devenit rapid cea mai mare platforma de optimizare a serviciilor medicale din România. Abonamentele SanoPass conțin servicii de medicina muncii, consultații, investigații, analize medicale, stomatologie, nutriție, psihologie, fizioterapie, imagistică avansată și consiliere medicală telefonică.
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…
Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…
O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…
Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…
De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…
Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…