Christian Tour preia rețeaua de agenții a TUI Travel Center România, devenind astfel compania cu cel mai mare număr de agenții fizice, la nivel național.
Procesul de preluare a rețelei TUI Travel România se va finaliza până la 31 decembrie 2024. Valoarea tranzacției financiare asociate preluării rețelei de agenții depășește 1 milion de euro.
În urma acestei tranzacții, rețeaua TUI Travel Center România va parcurge un proces de rebranding, toate agențiile sale devenind Christian Tour. Anterior, TUI Travel Center România era deținută, cu tot cu rețeaua de agenții, de compania German Touristik, entitate din Memento Group.
”În ultima vreme, am făcut eforturi financiare și structurale considerabile pentru a ne pregăti listarea la bursă. Am preluat în totalitate structuri sau companii în care eram acționari, sau chiar acționari majoritari, pentru a ne fortifica poziția pe piață și a ne asigura toate componentele necesare unui business sănătos și de succes în turism – de la linia aeriană AnimaWings, care a devenit 100% românească anul acesta, la rețeaua de agenții, de la jucători locali, la agenții ce oferă experiențe nișate de travel. Avem acum un portofoliu impresionant, cu un mix de produse și servicii pe care le oferim clienților noștri, omnichannel, iar în etapa următoare ne propunem să devenim și cea mai mare platformă de turism online din țară.”
Cristian Pandel, CEO și Președinte Christian Tour
După transferul rețelei către Christian Tour, German Touristik va rămâne în continuare Tour Operator sub propriul brand, devenind ultra discounterul Grupului Memento și orientându-și activitatea pe segmentul B2B, cu oferte de cazări și chartere ultra low cost cu distribuție către peste 1.000 de agenții revânzătoare din România.
Anul acesta, German Touristik, compania care deține rețeaua TUI, a ajuns la o cifră de afaceri de peste 25 de milioane de euro, din care aproximativ 10 milioane de euro reprezentau vânzările realizate prin intermediul rețelei.
Prin integrarea celor 15 agenții preluate de la TUI Travel Center și optimizarea rețelei existente, Christian Tour își propune să ajungă la 80 de puncte de vânzare în toată țara, la începutul anului 2025, acestea alcătuind cea mai mare rețea de retail deținută de o agenție de turism în România.
Membră a Christian Tour Holding, Christian Tour este deținută de frații Cristian și Marius Pandel. Fondată în 1997, agenția deservește anual peste 400.000 de turiști din România, prin site-ul său de rezervări online și rețeaua de 74 de birouri de vânzare. În 2023, Christian Tour a realizat venituri din vânzări de peste 683 milioane de lei, în creștere cu 62,08% față de anul precedent.
Foto: 314469089 | Agency © Baloncici | Dreamstime.com
BASF întărește lanțul valoric al stirenului la locația sa din Ludwigshafen prin suplimentarea capacității de producție a Neopor® cu 50.000…
Ariston România s-a alăturat proiectului Hope Build al organizației non-guvernamentale Habitat for Humanity Romania, dotând un cartier nou de case…
Un nou studiu realizat de BrokerChooser evidențiază creșterea surprinzătoare a înșelăciunilor privind investițiile online care vizează Europa. Pentru a afla…
Compania Braiconf, producător de cămăși bărbătești de aproape un secol, marchează un nou capitol în istoria sa prin relansarea magazinului…
Artesana, liderul lactatelor artizanale din România, finalizează anul 2024 cu o cifră de afaceri estimată la 10,6 milioane de euro,…
Într-o lume tot mai digitalizată, unde granițele sunt neclare, iar influența online poate destabiliza națiuni, DefCamp 2024, cea mai importantă…