Chivas lansează a doua ediție „The Venture” în România
Reading Time: 2 minuteThe Venture, competiţia globală pentru antreprenoriat cu impact social lansată de Chivas Regal, dă startul unei noi ediții în România. Oamenii de afaceri români vor concura și anul acesta alături de antreprenori din toată lumea, în cursa pentru milionul de dolari pus în joc.
The Venture oferă business-urilor cu impact social oportunitatea de a se dezvolta, de a primi sprijin financiar și, nu în ultimul rând, de a obține un lucru visat de mulți: recunoaștere internațională. România se alătură pentru a doua oară competiției The Venture și se numără printre cele 32 de țări participante de pe tot globul.
Etapa locală, desfășurată în perioada septembrie 2016 – ianuarie 2017, reprezintă primul pas în experiența The Venture. În joc sunt 5.000 de euro și ocazia de a trece prin stagii de pregătire și consiliere personalizată pentru antreprenori. Etapa globală (martie – iulie 2017) îi oferă câștigătorului:
- experiența unui Accelerator de business, unde, timp de o săptămână, va participa la un program de mentorat dezvoltat în colaborare cu Centrul Skoll pentru Antreprenoriat Social de la Universitatea Oxford;
- participarea la pitch-ul final, unde va cunoaște cele mai bune business-uri cu impact social din toată lumea și își va prezenta ideea în fața unor experți internaționali în domeniul afacerilor;
- șansa să obțină finanțarea necesară îndeplinirii obiectivelor sale. Astfel, un vot public al oamenilor din întreaga lume va decide modul în care trebuie să fie distribuiți, între finaliști, primii 250.000$ din premiul de un milion, urmând ca restul premiului (750.000 $) să fie acordat la pitch-ul final, în urma deciziei juriului.
Orice afacere cu venituri anuale mai mici de 1.500.000 de dolari și aflată într-unul dintre stadiile Discovery, Start-up sau Growth stage poate intra în cursa pentru milionul de dolari oferit de The Venture.
Antreprenorii români trebuie să se înscrie pe site-ul www.TheVenture.com până la data de 30 octombrie 2016. După finalizarea înscrierilor, 10 business-uri vor fi selectate pentru a participa la o sesiune de pitch, pe 23 noiembrie 2016. În urma acesteia, juriul competiției va alege 5 finaliști în etapa locală.
Toți cei 5 antreprenori vor participa la o sesiune de mentorat organizată de Chivas The Venture. Finaliștii își vor demonstra abilitățile de business în cadrul a 4 probe, câștigător fiind desemnat acela care va reuși să convingă juriul că merită să reprezinte România la etapa globală.
Mentorii The Venture
Întregul demers de a descoperi cel mai promițător business cu impact social din România va fi analizat și supravegheat cu atenție de o echipă de mentori formată din:
- George Buhnici, realizator ilikeIT, emisiune TV săptămânală care prezintă noutăți din tehnologie, și Owner Cavaleria.ro, un proiect inovator pe piața de publishing din România;
- Marius Ghenea, expert în domeniul antreprenoriatului și cel care a pus bazele companiilor Flamingo și FIT Distribution, fiind în prezent coordonatorul investițiilor unor fonduri de Venture Capital ale 3TS Capital Partners pentru Europa Centrala și de Est;
- Cristian China Birta, antreprenor online, consultant și blogger pe cristianchinabirta.ro, fiind totodată Managing Partner la Kooperativa 2.0, o agenție specializată în blogging. Kooperativa este un business care s-a născut din pasiune pentru social media și domeniul 2.0;
- Tudor Furir, Directorul General al Pernod Ricard România și Republica Moldova, fiind considerat unul dintre cei mai experimentați executivi români și având o experiență de peste 20 de ani în cadrul unor companii renumite precum Coca Cola, Mars și, din 2005, Pernod Ricard.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz