Stiri Companii

Check my ride: Evită să urci în mașina greșită printr-o nouă opțiune de siguranță Uber

23 iul. 2019 2 min

Check my ride: Evită să urci în mașina greșită printr-o nouă opțiune de siguranță Uber

Reading Time: 2 minute

O situație des întâlnită, mai ales în zonele aglomerate ale orașelor, odată cu creșterea numărului de utilizatori Uber, este creșterea riscului ca aceștia să se urce într-o mașină greșită. Astfel, Uber lansează ”Check my ride”, o nouă funcționalitate de Safety în aplicație, cu ajutorul căreia utilizatorii vor diminua șansele de a se urca într-o mașină pe care nu au comandat-o. Alerta este lansată de astăzi și va fi disponibilă pentru toți utilizatorii în următoarele zilele. ”Check my ride” vine în completarea pachetului de siguranță lansat în urmă cu un an.

Atunci când comanda Uber este confirmată, utilizatorii vor primi o notificare menită să le amintească cu puțin timp înainte de sosire dacă numărul de înmatriculare al mașinii și șoferul corespund cu informațiile pe care le văd în aplicație.

În plus, Uber inserează un banner în aplicație pentru a le aminti utilizatorilor cum pot identifica mașina corectă. Primul pas este de verificare a plăcuței de înmatriculare, al doilea de a verifica marca și modelul mașinii iar cel de-al treilea pas este de a vedea dacă fotografia șoferului se potrivește cu acesta.

Check Your Ride Push and Banner

”Această notificare nouă va aminti oamenilor să completeze cei trei pași de fiecare dată când se urcă într-un Uber. Este un reminder vizual al importanței pe care o acordăm atât siguranței, cât și modului în care tehnologia poate face călătoria mai sigură ca niciodată”, a precizat Ash Kebriti, Uber General Manager, Europa Centrală și de Est.

Călătorii care optează pentru Uber pot cere confirmarea numelui șoferului. Șoferul poate vedea numele utilizatorului în aplicație, la fel cum numele șoferului este vizibil în aplicația pentru utilizator.

În urmă cu un an, Uber a lansat mai multe funcții de siguranță în plus față de urmărirea prin GPS a tuturor curselor și a verificării șoferilor precum butonul de urgență, contactele de încredere, centrul de siguranță sau alertele de viteză. Multe dintre aceste opțiuni au fost prezentate publicului în cea mai recentă campanie Uber, ”Siguranța are mereu prioritate”.

Foto: © Alexey Boldin | Dreamstime.com

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: